پارس ناز پورتال

چند نکته از عادت های زیبایی که باید تغییر کند

چند نکته از عادت های زیبایی که باید تغییر کند
فراموش کردن این که رژیم زیبایی ما احتمالا نیاز به تعمیرات اساسی دارد آسان است. برای شروع، ما به پنج قلم از عادات بد زیبایی برای ترک کردن اشاره می کنیم.
 
همیشه از یک زیرسازی پوستی استفاده کنیم…

نیازهای پوست ما به سرعت، می تواند تغییر کند زیرسازی پوست باید خود را با این شرایط تطبیق دهد، یک زیرسازی کارساز می تواند از 10 تا 20 سال برای درخشش پوست مفید واقع شود. همانطور که سن ما بالاتر می رود، نیازهای پوستی ما بیشتر می شود پس باید قالب نگهداری آن را تغییرداد.پوست بیشتر به مواد تشکیل دهنده و کلیدی مرطوب کننده تر و با تاثیر درخشندگی بالاتر احتیاج پیدا می کند. و باید اطمینان حاصل شود که چهره به نظر شاداب تر و تازه تر بگردد در حالی که خطوط چروکی پوست پاک و نرم شوند.

 

تغییر زیرسازی پوست با توجه به "فصل" نیز مطلب مهمی است. سایه های کم رنگ و شفاف می تواند برای ماه های زمستانی استفاده شود.در طول این ماه ها، انتخاب برای یک زیرسازی با یک رنگ زرد ملایم می تواند چهره را تازه تر و سالم تر نشان دهد.
 
چند نکته از عادت های زیبایی که باید تغییر کند
 
 درست استفاده کردن از برجستگی ها:

اگر ما استخوان های گونه ای نداریم به این معنا نیست که تنها راه ما برای نشان دادن گونه هایمان استفاده از رگه های برنزی و یا نقاط روشن است. معلم آرایشی بابی براون پیشنهاد می دهد انتخاب یک رنگ که نشان دهنده طبیعی بودن، و سلامت است را پیشنهاد می دهد. سایه ی سرخگون درست، مانند رنگی میشود که گونه ها گویی در وضعیتی هستند که شما را کمی خجالتی نشان دهد.

 
چند نکته از عادت های زیبایی که باید تغییر کند