پارس ناز پورتال

اقدام وحشتناک زن برهنه بر فراز برج پزشکان (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
اقدام وحشتناک زن برهنه بر فراز برج پزشکان (عکس)

 اقدام وحشتناک زن برهنه بر فراز برج پزشکان

بانوی خیر 53 ساله دست به خودکشی زده است.خانم خیر جهت لیفتینگ صورت از هنگ کنگ به لوس آنجلس مراجعه می نماید اما پس از 13 ساعت تحمل عمل جراحی دچار روان پریشی شده و از برج 12 طبقه در حالی که برهنه شده است خود را به پایین پرتاب می نماید.

 

حدود چند هفته پیش در 22 ژانویه خانمی خود را از ساختمان پزشکان به پایین پرتاب می نماید.اما در انزمان مشخصات خانم به صورت ناشناس گزارش می گردد.اما روز چهارشنبه پزشک قانونی ضمن تایید خودکشی خانم ساندرا دوریول D’Auriol اظهار نمود هیچ گونه ابهامی در خصوص خودکشی خانم وجود ندارد و کسی در این قتل دخیل نبوده است.

 

خانم ساندرا در 22 ژانویه جهت لیفتینگ به نزد دکتر متخصص زیبایی به نام برایان نوک در ساختمان بورلی هیلز لوس انجلس مراجعه می نماید.پس از 13 ساعت عمل جراحی هنگامی که خانم از مطب بیرون می اید دچار روان پریشی شده و با پرستار دکتر درگیر می گردد.

اقدام وحشتناک زن برهنه بر فراز برج پزشکان (عکس)

سپس در حالی که لباسهای خود را بیرون می اورد از پله های برج بالا رفته و لب برج دقایقی برهنه خود را نشان می دهد.عابران پیاده ضمن گزارش به پلیس نیروهای و گروه امداد و نجات سریعا عازم محل می شوند.

 

پلیس هر چقدر تلاش می نماید با صحبت کردن او را ارام نماید اثر بخش نیست و در نهایت خانم خود را از فراز برج 12 طبقه به پایین پرتاب می نماید.خانم ساندرا در هندوستان از والدین بریتانیایی متولد می شود و در رشته طراحی طلا و جواهرات فعالیت می نماید.

 

به گفته برخی از دوستان خانم طلا و جواهرات دوریول مشهور است.خانواده خانم ساندرا ضمن اظهار تاسف از حادثه بوجود امده گفتند بسیاری از دوستان او از سرتاسر جهان به روشهای مختلف پیام تسلیت خود را فرستاده اند.

اقدام وحشتناک زن برهنه بر فراز برج پزشکان (عکس)

خانم متاهل صاحب سه فرزند می باشد که به گفته دوستانش فردی ارام و خیر بوده است.او در هنگ کنگ موسسه خیریه به نام Child Welfare Scheme را جهت کمک به بچه های فقیر نپال تاسیس می نماید.زین ویلیامز مدیر سازمان خیریه می گوید ما یکی از بهترین دوستان خود را از دست دادیم.او الگوی همه ما بود.

 

مطالب مرتبط :

یک زن کاملا عریان در متروی اتریش همه را شوکه کرد

برهنه شدن این زن در خیابان برای انتقام گرفتن

انتشارعکس های برهنه دختر معروف 22 ساله هالیوود

سوء استفاده و عکس گرفتن زن برهنه با پسر 15 ساله