پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

تصویر ساخت طبل با چرم انسانی تصویر ساخت طبل با چرم انسانی هدیه کریسمس به پرشیا حقیقی زن ایرانی در انگلیس+عکس هدیه کریسمس به پرشیا حقیقی زن ایرانی در انگلیس+عکس پولدارترین دختران جوان ایرانی با شهرت میلیاردرهای جهانی پولدارترین دختران جوان ایرانی با شهرت میلیاردرهای جهانی دردسر ساز شدن مرد 45 ساله کرجی و عشق زباله دردسر ساز شدن مرد 45 ساله کرجی و عشق زباله رنگ موهای بسیار زیبای این زن سوژه جهانی شد +عکس رنگ موهای بسیار زیبای این زن سوژه جهانی شد +عکس ساکنان این خیابان همه خوش اندام و خوش استیل هستند ساکنان این خیابان همه خوش اندام و خوش استیل هستند دانستنی هایی جالب درباره چارلی چاپلین دانستنی هایی جالب درباره چارلی چاپلین ازدواج مرد 100 سانتی متری با عشق آرزوهایش + عکس ازدواج مرد 100 سانتی متری با عشق آرزوهایش + عکس دختری توانست لقب جوانترین مالک امریکا را از آن خود کند دختری توانست لقب جوانترین مالک امریکا را از آن خود کند کشیش مار گیر عاقبت جان باخت (عکس) کشیش مار گیر عاقبت جان باخت (عکس) مدیر فیسبوک برای دخترش کتاب فیزیک کوانتوم میخواند +عکس مدیر فیسبوک برای دخترش کتاب فیزیک کوانتوم میخواند +عکس جنیفر لوپز در حال ضبط موزیک رسمی جام جهانی 2014 (عکس) جنیفر لوپز در حال ضبط موزیک رسمی جام جهانی 2014 (عکس) رسم خرافی مردم پاکستان به هنگام خورشید گرفتگی +عکس رسم خرافی مردم پاکستان به هنگام خورشید گرفتگی +عکس مطالبی جالب درباره ی ورزش باستانی و زورخانه ای مطالبی جالب درباره ی ورزش باستانی و زورخانه ای مردی که تمام خوابهایش در مورد دنیا تعبیر میشود + عکس مردی که تمام خوابهایش در مورد دنیا تعبیر میشود + عکس این خانم نپالی همزمان با 2 برادر ازدواج کرد (عکس) این خانم نپالی همزمان با 2 برادر ازدواج کرد (عکس) عکس های دیدنی از مردی با سر نصفه عکس های دیدنی از مردی با سر نصفه معرفی پیرترین زن جهان شکلاتی + عکس معرفی پیرترین زن جهان شکلاتی + عکس وحید طالب لو و همسرش در ملاقات بچه های بهزیستی نرگس وحید طالب لو و همسرش در ملاقات بچه های بهزیستی نرگس عکس کوسه ماهی عجیبی که نامرئی می شود عکس کوسه ماهی عجیبی که نامرئی می شود

رژیم غذایی مریم اوزرلی (خرم سلطان) +عکس

مجموعه : رژیم و تغذیه

رژیم غذایی مریم اوزرلی (خرم سلطان) +عکس

 
مریم اوزرلی، بازیگر و مدل 32 ساله ترکی و آلمانی که با سریال حریم سلطان بر سر زبان‌ ها افتاد، همین چند هفته پیش صاحب دختربچه‌ای کوچولو به نام «لارا» شد. با توجه به عکس‌هایی که در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک می‌گذارد مشخص است که در بارداری به اندازه کافی وزن اضافه کرده و حالا قصد دارد به تدریج به همان خرم قبلی بازگردد!‌‌

اسرار لاغری خرم سلطان

‌‌
ما نیز به این بهانه تصمیم گرفتیم رازهای تناسب اندام، نمونه رژیم غذایی و ورزش‌های مورد علاقه این بازیگر جوان را با شما در میان بگذاریم.‌‌بدون مدیتیشن که نمی‌شود!‌‌مریم علاقه زیادی به مدیتیشن دارد. وی همیشه عکس‌هایی آرام‌بخش از دریا، کوه یا جنگل به اشتراک می‌گذارد. وی عاشق طبیعت است و سعی می‌کند حداقل روزی یک‌بار مدیتیشن انجام دهد. اگر شما هم می‌خواهید وارد دنیای آرامش‌بخش مریم شوید، کافی است برای شروع گوشه‌ای از اتاق خود را انتخاب کنید. روی یک میز یا پایه در کنار خود شمع، گل یا هر چیز دیگری که به شما آرامش می‌دهد، قرار دهید. می‌توانید یک موسیقی آرام هم بگذارید. تصور کنید بسیار آرام و راحت کف دریاچه‌ای با آب زلال‌ نشسته‌اید. می‌دانید که حباب‌های بزرگ چقدر آرام تا سطح آب بالا می‌آیند. اندیشه و احساس خود را چون حبابی در فضای دریا تصور کنید که از این فضا عبور کرده و از آن خارج می‌شود. برای کامل کردن این مرحله از ۵ تا ۸ ثانیه وقت لازم است سپس تصور حباب دوم را شروع و آن را دنبال کنید. این کار را آنقدر تکرار کنید تا ذهن‌تان خالی شود. برای دو هفته اول ۱۰ دقیقه در روز کافی است. بعد از دو هفته آن را به روزی ۲۰ دقیقه افزایش داده و پس از یک ماه به نیم‌ ساعت برسانید.

 
رژیم غذایی مریم اوزرلی (خرم سلطان) +عکس
 
اسرار لاغری خرم سلطان

نوشیدنی‌های مورد علاقه من‌‌
مریم روی نوشیدن آب تاکید زیادی دارد و روزی ۵/۲ لیتر آب می‌نوشد. او راز پوست لطیف خود را مرطوب نگه داشتن بدنش می‌داند به‌خصوص وقتی سر صحنه فیلمبرداری است. اولین چیزی که در استراحت سراغش می‌رود بطری آب است! علاوه بر این روزی حداقل یک لیوان آبمیوه طبیعی می‌خورد. چای سبز و انواع چای ارگانیک حاوی زنجبیل، دارچین و رازیانه نیز از گزینه‌های مورد علاقه او می‌باشند. چای دارچین سرشار از آنتی‌اکسیدان است و از بیماری دیابت جلوگیری می‌کند. همچنین استرس و فشارهای عصبی را از بین می‌برد و از ابتلا به میگرن جلوگیری می‌کند. چای زنجبیل نیز در بدن گرما تولید کرده و بدین وسیله مواد سمی و زائد را به صورت عرق از بدن خارج می‌سازد. این گیاه برای خانم‌هایی که عادت ماهانه آنها عقب می‌افتد نیز تجویز می‌شود. رازیانه هم اشتها را کاهش داده و هم متابولیسم و سوخت‌وساز بدن را افزایش می‌دهد.‌‌


به گلوتن حساسیت دارم!‌‌
مریم بارها در مصاحبه‌های خود اعلام کرده که به گلوتن حساسیت دارد. گلوتن پروتئینی است که در غلاتی مثل گندم، جو، جوی سیاه و چاودار پیدا می‏شود و با تأثیر بر پرزهای روده باعث کاهش جذب غذا و در نتیجه بروز علامت‌های مختلف می‏شود. به همین خاطر مریم مجبور است زمانی که بیماری‌اش عود می‌کند از مصرف مواد غذایی حاوی گلوتن خودداری کند.‌‌وی عاشق ماکارونی، کیک و شیرینی است و برای پیدا کردن انواع بدون گلوتن آن حاضر است همه فروشگاه‌ها را بگردد! البته تعدادی از قنادی‌های ترکیه به خاطر علاقه‌ای که به او دارند هر چند وقت یک‌بار برایش نان و شیرینی مخصوص بدون گلوتن می‌فرستند. لازم به ذکر است مصرف موادی مثل آرد ذرت، آرد برنج، ذرت، برنج، عدس، لوبیا قرمز، سیب‌زمینی و لوبیای سویا برای افراد حساس به گلوتن مشکلی ایجاد نمی‌کند.‌‌
 
رژیم غذایی مریم اوزرلی (خرم سلطان) +عکس

برنامه من: یوگا، پیلاتس و شنا!‌‌
از ورزش‌های مورد علاقه مریم یوگا، پیلاتس و شنا را می‌توان نام برد. او دوست ندارد همیشه یک ورزش ثابت و تکراری انجام دهد به همین دلیل ۲ روز در هفته به یوگا، ۲ روز پیلاتس و ۲ روز را به شنا کردن اختصاص می‌دهد. در واقع او به ورزش‌هایی علاقه دارد که علاوه بر داشتن فواید جسمانی، روحیه‌اش را نیز آرام سازند. با انجام یوگا، کنترل بهتری روی بدن‌تان پیدا می‌کنید و شناخت بهتری نسبت به محدودیت‌ها و ظرفیت‌های‌تان به دست می‌آورید؛ تمرین منظم یوگا می‌تواند راه‌حل‌های مناسبی برای مشکلات جسمی و روحی شما باشد. پیلاتس نیز باعث کاهش دردهای مفصلی، افزایش قوای جسمانی، آزادسازی ذهن از افکار منفی، افزایش تمرکز، کاهش درد مهره‌ها، انعطاف‌پذیری ستون فقرات، ایجاد تعادل و… می‌شود. با شنا کردن هم تمام ماهیچه‌های بدن‌تان را به کار می‌اندازید از جمله اعضای بالاتنه و پایین تنه، عضلات شکم و ماهیچه‌هایی که ستون فقرات را حفظ می‌کنند.‌‌

لیست مخصوص مریم!‌‌
صبحانه: دوست دارم روزم را با غذاهایی که به من انرژی می‌دهند، آغاز کنم. برای صبحانه بیشتر از نان بدون گلوتن، غلات فاقد گلوتن، شیر، ماست، پنیر، خیار، گوجه فرنگی و البته چای سبز استفاده می‌کنم.‌‌
ناهار: برای ناهار ترجیح می‌دهم از گوشت بوقلمون، ماهی تن، مرغ، پنیر کم‌چرب همراه سالاد، برنج، غلات فاقد گلوتن، سس گوجه فرنگی، ماکارونی بدون گلوتن با ماست یا سبزیجات، حبوبات، املت با سبزیجات، فلفل سبز و دوغ استفاده کنم.‌‌

شام: شب‌ها بیشتر از سبزیجات برگ‌دار، گوشت گاو بدون چربی، بوقلمون، ماهی، مرغ، اسفناج، کدو، سوپ سبزیجات، کلم بروکلی، گل کلم، سالاد و ماست استفاده می‌کنم.‌‌

یک نمونه از رژیم‌های لاغری!‌‌
مریم اوزرلی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است: « وعده‌های غذایی من شامل ۵ وعده کوچک به همراه روزانه ۱۰ لیوان آب است. تقریبا تمامی غذاهایم را بدون نمک یا با نمک خیلی کم می‌خورم. علاوه بر این هر روز ورزش می‌کنم حتی اگر وقت نداشته باشم کمی پیاده‌روی یا ورزش کششی انجام می‌دهم.» در اینجا به یک نمونه ۷ روزه از رژیم‌های لاغری او اشاره می‌کنیم:‌‌
 
رژیم غذایی مریم اوزرلی (خرم سلطان) +عکس
 
روز اول‌‌

صبحانه:‌‌
تخم‌مرغ، برش‌های گوجه‌فرنگی، یک تکه نان بدون گلوتن و یک لایه نازک کره‌‌
میان‌وعده: ‌‌
یک لیوان آب پرتقال طبیعی‌‌
ناهار:‌‌
یک کاسه متوسط سوپ، یک بشقاب متوسط سالاد، یک تکه نان بدون گلوتن، یک لیوان چای گیاهی‌‌
میان‌وعده: ‌‌
یک لیوان چای سبز، یک مشت آجیل، چند عدد میوه خشک‌‌
شام:‌‌ ‌‌
ماهی به همراه سس گوجه فرنگی، یک لیوان سبزیجات بخارپز، نصف لیوان برنج قهوه‌ای و جعفری تازه‌‌

‌‌
روز دوم‌‌


صبحانه:‌‌
املت ( ۲ عدد تخم‌مرغ، ۲ عدد گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای سبز)، یک تکه نان بدون گلوتن‌‌
میان‌وعده: ‌‌
سیب یا هلو‌‌
ناهار:‌‌
سالاد فصل یک بشقاب، تکه‌های سینه مرغ یا میگو یا فیله گوساله‌‌
میان‌وعده: ‌‌
ساندویچ بوقلمون (نان بدون گلوتن، برگ‌های کاهو، سس خردل)‌‌
شام:‌‌ ‌‌
سبزیجات بخارپز، ۳ فیله مرغ، برنج قهوه‌ای یک فنجان
اسرار لاغری خرم سلطان

قبل از خواب: ‌‌
ماست میوه‌‌ای کم‌چرب‌‌

‌‌
روز سوم‌‌


صبحانه:‌‌
پنیر کم‌چرب، ۲ تکه نان بدون گلوتن، یک برش طالبی‌‌
میان‌وعده: ‌‌
یک لیوان شیر سویا، دانه‌های سویا‌‌
ناهار:‌‌
سالاد سیب‌زمینی و لوبیا، یک عدد گریپ‌فروت‌‌
میان‌وعده: ‌‌
آجیل مخلوط یک فنجان‌‌
شام:‌‌ ‌‌
سالاد فصل، تکه‌های سینه مرغ، سبزیجات بخارپز‌‌

‌‌
روز چهارم‌‌


صبحانه:‌‌ ‌‌
یک تخم‌مرغ، یک لیوان شیر کم‌چرب، حلقه‌های گوجه‌فرنگی‌‌
میان‌وعده:‌‌ ‌‌
یک هویج، میوه‌های خشک‌‌
ناهار:‌‌ ‌‌
پیاز حلقه شده، ماکارونی بدون گلوتن، سس گوجه فرنگی یا پستو‌‌
میان‌وعده:‌‌ ‌‌
یک تکه نان بدون گلوتن، پنیر کم‌چرب، چای گیاهی‌‌
شام:‌‌ ‌‌
یک فنجان برنج قهوه‌ای، گوشت گاو بدون چربی، کلم‌پیچ و بروکلی بخارپز‌‌

‌‌
روز پنجم‌‌


صبحانه:‌‌
یک لیوان شیر کم‌چرب و قهوه، تکه‌های نارگیل‌‌
میان‌وعده: ‌‌
شیر سویا یک لیوان‌‌
ناهار:‌‌
سوپ سبزیجات، نصف آووکادو‌‌
میان‌وعده: ‌‌
چای سبز، میوه‌های خشک شده‌‌
شام:‌‌ ‌‌
ماهی گریل شده، سس لیموترش، کلم قرمز، فلفل دلمه‌ای سبز، پاستا بدون گلوتن یک فنجان‌‌

روز ششم‌‌


صبحانه:‌‌
پنیر کم‌چرب، خیار، چای سبز، ۲تکه نان بدون گلوتن‌‌
میان‌وعده: ‌‌
تکه‌های نارگیل، شیر سویا‌‌
ناهار:‌‌
سینه‌مرغ، پیاز حلقه‌شده، حبوبات پخته یک لیوان، لیموترش‌‌
میان‌وعده: ‌‌
گل کلم و کدوی بخارپز‌‌
شام:‌‌ ‌‌
اسفناج بخارپز، گوشت گاو بدون چربی گریل شده، ماست کم‌چرب، سس گوجه‌فرنگی‌‌

‌‌
روز هفتم‌‌


صبحانه:‌‌
املت سبزیجات، یک لیوان چای، یک تکه نان بدون گلوتن‌‌
میان‌وعده: ‌‌
یک لیوان آب پرتقال‌‌
ناهار:‌‌
سالاد فصل، نصف تن ماهی، بروکلی بخارپز‌‌
میان‌وعده: ‌‌
میوه‌های خشک، چای سبز‌‌
شام:‌‌ ‌‌
سالاد آووکادو و میگو با سس ماست و لیموترش…
 
 
 
تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ