پارس ناز پورتال

با کمترین تلاش بیشترین زیبایی را به دست آورید!!

با کمترین تلاش بیشترین زیبایی را به دست آورید!!
بیشترین زیبایی را به دست آورید

این شعار بابی براون است، زمانی بابی براون لوازم آرایش خود را ارائه کرد که این رنگ های زیبا و قابل ملاحظه را با الهام از سوپر مدل های مشهوری که مثل بروک شیلدز وسیندی کرافورد که با آنها کار کرده می کرد را تولید کرده است…

بیشترین تاثیر با کمترین تلاش!!

این شعار بابی براون در سال ۱۹۹۱ بوده است، سالی که بابی براون لوازم آرایش را تولید کرد، که این رنگ های زیبا و قابل ملاحظه را با الهام از سوپر مدل های مشهوری که مثل بروک شیلدز وسیندی کرافورد که با آنها کار کرده است، تولید کرده است. به دلیل دهمین سالگرد بابی برای اینکه به زنان کمک کرد که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش پر زرق و برق جذاب به نظر برسند ما او را برای اینکه به ما بگوید که چگونه او زیبایی ساده معمولی خود را دارد، دعوت کردیم. در آنجا همچنین هفت ایده بزرگ که زندگی را برای شما ساده تر و بسیار زیبا تر میکند وجود دارد.

من یاد گرفتم که بدون…. زندگی کنم همه لوازم آرایش خود را در تعطیلات با خود می برم.من عادت داشتم که کیف خود را با سایه چشم، رژلب و برس های بزرگ آرایشی پر کنم. اما وقتی که با بچه ها به مسافرت می روی مجبور میشوی در این مورد تجدبد نظر کنی. اکنون من پنکیک و یک براق کننده جمع و جور که همه چیز را در خود دارد- محو کننده، کرم پودر- رژ گونه ، دوتا رژ ، یک بوم لب و یک برس کوچک را همراه خود میبرم.

اسفنج آرایشی برای انجان فونداسیون اینکه آیا از یک فرمول مایع جامد یا کرم مانند استفاده کنیم من یاد گرفتم که میتوان از چربی سر انگشتان به عنوان فونداسیون استفاده کرد؛ و این چربی به صورت یکنواخت بر روی صورت پخش می شود. ممکن است بعضی جا ها برای پوشاندن لکه ها به چربی بیشتری نیاز داشته باشید مانند جاهایی که چروک دارد.

فر مژه

برای مژه هایی که واقعا پراکنده هستند، استفاده از ریمل دودی میتواند کمک کند؛ قهوه ای تیره آن را بیشتر پراکنده نشان می دهد. از ریشه شروع به گرد کردن مژه ها بکنید تا به شکل حلقه در بیایند. و بدون توجه به آنچه که خوانده اید، مژه های پایینی را کمی ریمل بزنید تا خود را حجیم تر نشان دهند.

یک کشو پر از رژلب

تنها چیزی که نیاز دارید یک رژ است—و این رژ باید با رنگ طبیعی لب شما همخوانی داشته باشد. شما خواهید دانست که این شما را حتی در زمانی که عصبانی هستید نیز زیبا نشان میدهد.

ناخن های بلند

ناخن ها برای من بسیار حائز اهمیت هستند. من همیشه آنها را کوتاه و گرد نگه می دارم. سوهان زدن نیز ، نباید نادیده گرفته شود.

ماسک های صورت

من هر شب با دقت آرایش خود را پاک میکنم. من همچنین سلول های مرده صورتم را که باعث می شود صورتم مات و تیره به نظر برسد را با ماسک های اسکراب چند بار در هفته پاک می کنم. اگر به ماساژ صورت کمی نیاز پیدا کردم پوست خود را با ماسک های صورت ماساژ میدهم.

از بین بردن حرفه ای موهای زائد

رفتن به سالن ها ی آرایش بسیار استرس زا می باشد. من تمام موهای زائد خود را با لوازم موم در خانه برمی دارم، و از کرم های موبر برای از بین بردن مو های زائد بخش بیکینی ام استفاده می کنم.

نکته بابی برای براق کردن صورت

از مخلوطی از رنگ های رژ گونه بر روی گونه و.جایی که موها رشد کرده اند استفاده کنید. بعد مقداری از آن را به پیشانی و چانه خود بزنید.

نکات خیلی مهم درباره ی برنزه کردن پوست
عکس هایی از مدل آرایش فانتزی چشم
ببین آرایش با این زناچه میکنه
عکس های جدیدترین مدل های آرایش ابرو
راهی مهم برای از بین بردن همیشگی لک صورت
استفاده از مداد سفید برای میکاپ وآرایشی تمیز و زیبا