پارس ناز پورتال

اقدام عجیب این خواهران دوقلو با یک نامزد مشترک +عکس

اقدام عجیب این خواهران دوقلو با یک نامزد مشترک +عکس
لوسی و آنا دو خواهر دو قلو هستند که در همه امورات زندگی با یکدیگر شریک هستند.از ماشین سواری بگیر تا لباس خریدن و سرکار رفتن و حتی در پیدا کردن نامزد نیز با یکدیگر تفاهم عجیب دارند. آنا می گوید:به اتفاق خواهرم پسری را پیدا کردیم که دوتایی با هم روی او اتفاق نظر داریم. عجیب نیست.ما در همه چیز شریک هم هستیم.یکنوع غذا می خوریم.این خواهران دو قلو تنها در فاصله یک دقیقه بعد از هم به دنیا امدند.این دو اکنون اینقدر به هم نزدیک شده اند که حتی مادرشان از رفتار عجیب و غریب انها به تنگ امده است.
 

 
یکجور لباس می پوشیم و دوتایی یک نامزد هم داریم.اگر روزی روزگاری از نامزدمان خوشمان نیامد دوتایی از او جدا می شویم و سراغ دوست پسر بعدی می رویم.به گزارش پارس ناز لوسی و خواهرش از همان کودکی با هم به یک مهد،به یک مدرسه و در نهایت به دانشگاه و لوسی می افزاید پدرم در سال ۲۰۱۰ بر اثر سرطان فوت نمود.مادرم خیلی نسبت به کارهای ما حساسیت نشان می دهد اما پدرم فقط می گفت کدام یک شما لوسی است و کدام یک آنا!وی می افزاید گاهی اوقات که حوصله تلفن جواب دادن نامزدمان را ندارم گوشی را به خواهرم می دهد و او جواب می دهد بدون اینکه طرف متوجه شود دارد با لوسی صحبت می کند یا آنا!
 

اقدام عجیب این خواهران دوقلو با یک نامزد مشترک +عکس

این دو خواهر آنقدر به هم نزدیکند که  با پرداخت ۲۴۰۸۰۰ دلار سایر قسمتهای بدن خود را که تفاوت کمی با هم داشتند جراحی نمودند تا دقیقا مشابه هم گردند.تنها فرق انها خال بسیار کوچک روی گونه انهاست که از این مورد حتی نامزدشان خبردار نیست.لوسی می گوید هیچ موقع نشده از هم خسته شویم.حتی زمانی که پدرمان مریض شد به اتفاق خواهرم آنا جهت امرار معاش خانواده هم در آسایشگاه سالمندان کار می نمودیم و هم از پدر مریضمان پرستاری می کردیم.به گفته لوسی آنها هیچ موقع از یک مدل پوشش جهت بیرون رفتن استفاده نمی نمایند.
 

اقدام عجیب این خواهران دوقلو با یک نامزد مشترک +عکس
 
همیشه دوست دارند در خیابان متفاوت دیده شوند.آنها نه اهل سیگار هستند و نه اهل مشروب. روی رژیم غذایی خود بسیار حساسند. آنا می گوید خیلی از دختران عاشق لباس پوشیدن ما هستد و مدام از ما می پرسند لباسهایتان را از کجا تهیه می مایید!!؟نزدیکی دو خواهر شاید در اینده مشکلات فراوانی را برایشان بوجود آورد. اگر یکی از انها فوت نمود و یا یکی از انها ازدواج نمود فرد دیگر به شدت از لحاظ روحی اسیب خواهد دید. اما خواهران بر این باورند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و انها همیشه در کنار هم خواهند بود.
 
 
دیلی خبر