عضویت در گروه

مروری بر گذشته

13 پیش‌بینی علمی در سال 2015 میلادی 13 پیش‌بینی علمی در سال 2015 میلادی ربات ۶ پا مخصوص عملیات نجات +عکس ربات ۶ پا مخصوص عملیات نجات +عکس دستگاهی جدید برای کم کردن درد کشیدن دندان عقل +عکس دستگاهی جدید برای کم کردن درد کشیدن دندان عقل +عکس تولید انرژی برق از گیاهان زنده تولید انرژی برق از گیاهان زنده اختراع قابلمه خورشیدی +عکس اختراع قابلمه خورشیدی +عکس تکنولوژی منحصر به فرد جدید برای تبدیل خانه به سینمای 3 بعدی +عکس تکنولوژی منحصر به فرد جدید برای تبدیل خانه به سینمای 3 بعدی +عکس کشف جعبه ای مرموز در سیاره سرخ +عکس کشف جعبه ای مرموز در سیاره سرخ +عکس 5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد 5 فناوری آینده که شما معتاد آنها خواهید شد صندلی و فرمان خودروهای آینده نزدیک +عکس صندلی و فرمان خودروهای آینده نزدیک +عکس ساخت «ربات حشره» برای تحقیق بر روی حشرات +عکس ساخت «ربات حشره» برای تحقیق بر روی حشرات +عکس کشف سیاره ای جدید به مانند زمین کشف سیاره ای جدید به مانند زمین یه کمک این گجت هوشمند پزشک فرزندان خود شوید! +عکس یه کمک این گجت هوشمند پزشک فرزندان خود شوید! +عکس گوشی‌های هوشمند خود را ازاتاق خواب کودکان دور کنید گوشی‌های هوشمند خود را ازاتاق خواب کودکان دور کنید دوچرخه‌ای با چرخ‌های الکترونیکی +عکس دوچرخه‌ای با چرخ‌های الکترونیکی +عکس کوچک‌ترین میکروسکوپ جهان توسط فرانسوی ها اختراع شد کوچک‌ترین میکروسکوپ جهان توسط فرانسوی ها اختراع شد حلزون مرگبارتر از کوسه ها برای انسان ها! حلزون مرگبارتر از کوسه ها برای انسان ها! روباتی که عکس های شما را بر روی کاغذ میاورد! +عکس روباتی که عکس های شما را بر روی کاغذ میاورد! +عکس عکس های باوری نکردنی از نحوه آب گرفتن سفینه فضایی توسط دانشمندان عکس های باوری نکردنی از نحوه آب گرفتن سفینه فضایی توسط دانشمندان تنها موجودی که در فضا هم زنده می‌ ماند +عکس تنها موجودی که در فضا هم زنده می‌ ماند +عکس نمونه اسکلت یک دایناسور دانشمندان دنیا را شوکه کرد +عکس نمونه اسکلت یک دایناسور دانشمندان دنیا را شوکه کرد +عکس

روابط نامشروع‌ در چه ‌زنانی زیاد است؟

روابط نامشروع‌ در چه ‌زنانی بیشتر است؟

یک جامعه‌شناس گفت: یک زن یا دختر معتاد برای تهیه مواد، به طور ناخواسته گرفتار دوستی‌های اجباری و روابط نامشروع می‌شود و اگر توان اقتصادی برای تهیه مواد نداشته باشد، مجبور است تن به هر خواسته‌ای بدهد.

امر‌الله امانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس «توانا» با بیان اینکه اعتیاد دروازه ورود به بسیاری از مشکلات و ناهنجاری‌هاست، اظهار داشت: زنانی که به اعتیاد گرایش پیدا می‌کنند، بیشتر آسیب‌پذیرند.

وی گفت: نوع تربیت و کنترل والدین بر فرزندان، جامعه و ساختار اجتماعی، دولت، رسانه‌ها و کنترلی که بر افراد می‌شود، در بروز اعتیاد در افراد مؤثر است؛ لذت بردن یکی دیگر از عواملی است که موجب می‌شود تا افراد به سمت اعتیاد گرایش پیدا ‌کنند.

این جامعه‌شناس، ناکامی‌های زندگی را از دیگر عوامل اعتیاد زنان به مواد مخدر و روانگردان بیان کرد و ادامه داد: ناکامی‌های زندگی زنان دارای دو بخش است، نخست در خانه پدری و دیگری در خانه شوهر؛ زمانی که نیازهای فرد به طور عاقلانه فراهم نشود یا به نوعی کوچک شمرده شود، فرد دچار سرخوردگی و ناکامی می‌‌شود که این مسئله خود زمینه بروز اعتیاد را فراهم می‌کند.

وی ورود عناصر مدرن را یکی دیگر از عوامل افزایش اعتیاد در زنان دانست و افزود: بسیاری از خانواده‌ها آزادی اجتماعی به دختران را در بی ‌بند و باری می‌دانند ضمن اینکه بر دختران خود نظارتی ندارند، در صورتی که آزادی کامل باید با نظارت همراه باشد، اگر نظارت بر آزادی‌ها وجود نداشته باشد، زمینه بسیاری از انحرافات اخلاقی و اعتیاد را به وجود می‌آورد.

امانی با بیان اینکه اعتیاد در زنان علتی است که معلول‌های فراوانی دارد، تصریح کرد: زنان به دلیل بُعد احساسی بالا، شکننده‌تر هستند و اعتیاد در آنها این شکنندگی را چندین برابر می‌کند.

این کارشناس امور اجتماعی خاطرنشان کرد: یک زن یا دختر معتاد برای تهیه مواد، ناخواسته گرفتار دوستی‌های اجباری و روابط نامشروع می‌شود و اگر توان اقتصادی برای تهیه مواد نداشته باشد، مجبور است تن به هر خواسته‌ای بدهد؛ این مسئله زمینه بروز فحشا و بی‌بندوباری را افزایش می‌دهد ضمن اینکه این دسته از زنان و دختران ازدواج‌های موفقی ندارند و بیشتر با مردان معتاد ازدواج می‌کنند.

عکس هایی از منازل شخصی مدیران مطرح و موفق دنیا