پارس ناز پورتال

چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس

مجموعه : اخبار سینما
چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس
شاید کمی عجیب باشد اما قطعا ارزش های بازیگران مرد را زیر سوال می برد. بله آنها با استعدادند و ظاهر واقعا زیبایی دارند اما چیز دیگری در آنها مشترک است، همه این مردان راهی پیدا کرده اند که زمان به نفعشان جلو برود. آیا دوست دارید بدانید در مورد کدام ستاره ها صحبت می کنیم؟ خوب نگاهی به این 7 نامزد بیندازید. آیا اینها این روزها بهتر نشده اند؟

1. وقتی که موهای جورج کلونی شروع به خاکستری شدن کرد به تمام کسانی که از موهای خاکستری متنفر بودند خندیدم! دخترها جدی می گویم این مرد پدیده ای پزشکی است و هر وقت این مرد از بازیگری و دوست شدن با زنان جذاب جوان خسته شد دانشمندان حتما باید او را فریز کرده رویش مطالعه کنند و از روی امیدواری دوباره مردانی مثل او تولید کنند تا نسل های آینده هم بتوانند جورج کلونی های خودشان را داشته باشند. موافق نیستید؟
 


2. همه ما چشمان آبی او را دوست داریم- درسته خانم ها؟ اما تا حالا شده که به یک عکس قدیمی از آقای دبل او سون برخورد کنید؟ خوب اجازه دهید فقط بهتان بگویم که اگرچه دانیل مدل موی کمی متفاوت دارد و نیز خطوطی که به طور تحت الطفظی اورا تقدیس کرده، همین ها او را جذاب کرده است. تمام مردان برای این به دنیا نیامده اند که پسرهای زیبایی باشند و ممکنه فقط خدا را به خاطرش شکر کنم، زیرا ارزش دانیل از ده پسر خوشگل بیشتر است.
 

چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس

3. آیا من تنها کسی هستم که فکر می کند جانی دپ نسبت به زمانی که تازه بازیگر شده بود بهتر شده است؟ آن صورت پسرانه، مدل موهای نامرتب، و تیپ مثل دوره گردهایش را به یاد می آورید؟ خوب خوشحال باشید از اینکه او امروز بیشتر به خودش اهمیت می دهد.به گزارش پارس ناز درحقیقت من اغلب اوقات از تیپ او خوشم میاد و او هم همیشه جذاب بوده است. روی هم رفته مردی که حتی باوجود یک خط چشم کلفت ترتیبی داده جذاب به نظر برسد باید در لیست مردان جذاب چند دهه ذکر شود.
 

چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس

4. اما چرا اسم آقای پاتر را نیاوریم؟ باهمه این احوال ما همه فرصت این را داشتیم که بزرگ شدنش را ببینیم و شرط می بندیم که همه موافق باشند او با گذشت زمان بهتر شده است. به قول معروف بزرگ شدن دانیل یک مشکل بزرگ برای تهیه کنندگان مجموعه هری پاتر بوده و حتی گفته شده آنها در فکر این بودند دوباره برای نقش او بازیگر انتخاب کنند. پس اگر این حرف حقیقت داشته باشد می توانم بگویم نگه داشتن او بهترین تصمیمی بوده که آنها گرفته اند. دانیل هنوز هم جوان است اما مسلما پتانسیل های زیادی دارد و واقعا دوست داریم نام او را در لیست های آینده جزو مردانی که هر سال چهره بهتری دارند ببینیم.
 

چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس

5. مامور سابق 007 هنوز می تواند نقش مشهورترین مامور سری جهان را بازی کند، او قلب تعداد بیشتری دختر جوان و نیز قلب های تمام زنان جهان را می رباید.به گزارش پارس ناز و این حقیقت که او کمی بیش از یک قرن در این جهان بوده هیچ مانع دست و پاگیری نیست! اوه خدای من، برخی از مردان واقعا ژن جالبی دارند.
 

چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس

6. دنزل 57 ساله باید دو تا کیک تولد بگیرد تا شمع هایش روی آنها جا بشوند، حداقل از ده سال قبل ظاهر جذابش شروع به نشان دادن علائم پیری کرد. اما من شرط می بندم وقتی که او به سن 60 سالگی برسد از نظر ظاهری عقب گرد دارد! او همیشه از بازیگران محبوبم بوده و استعداد و زیباییش را تحسین می کند. یک پیراهن تنش کنید، او را در یک اداره بزرگ بنشانید و ازش فیلم بگیرید چونکه هیچکس تابحال قادر نبوده برای نقشی مربوط به ریاست جمهوری به اندازه دنزل عالی باشد.
 
چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس

7. کریس نوث
او 15 نوامبر1954 به دنیا آمد. اقای بزرگ پیر شده اما کلمه پیر قطعا آن چیزی نیست که زن ها برای معرفی این بازیگر به کار می برند. من شانس این را داشتم که چند عکس جدید از او ببینم (بازدید او از صربیا در ماه های گذشته) و باید بگویم منتظر این هستم او را در سری بعدی فیلم Sex and The City ببینم! او جزو مردانی است که در دهه پنجاه زندگی بهتر از دهه بیست زندگی شان هستند.
 

چند بازیگر مرد که با بالا رفتن سن جذاب تر شدند +عکس
 
 
 
منبع:ileev