پارس ناز پورتال

خانم بازیگر خبرسازترین چهره سال 92 شد (+عکس)

مجموعه : اخبار سینما
خانم بازیگر خبرسازترین چهره سال 92 شد (+عکس)
اولین خبر شوک‌ برانگیز سینمای ایران در سال 92 درگذشت عسل بدیعی بازیگر سینما و تلویزیون ایران بود.  بی‌شک عسل بدیعی اولین چهره خبرساز روزهای ابتدایی سال 1392 بود که انتشار خبر مرگ مغزی او، شوک بزرگی را به جامعه‌ی هنری وارد کرد. هر چند بدیعی اولین هنرمندی نبود که امسال درگذشت اما مرگ ناگهانی او و اقدام ارزشمند خانواده بدیعی در اهدای اعضای بدن فرزند خود، این بازیگر سینما و تلویزیون ایران را خبرساز کرد.
 

 
مطرح شدن نام عسل بدیعی در فروردین امسال تا مدت‌ها پس از درگذشت او به بهانه‌های مختلف از جمله اهدای اعضای بدنش ادامه داشت، اما اتفاقات دیگری هم رخ داد که باعث ناراحتی خانواده او شد، چرا که مرگ ناگهانی این بازیگر شایعاتی را بوجود آورد و انتشار اخبار ضد و نقیض توسط برخی رسانه‌ها به این شایعات دامن زد تا جایی که رضا داودنژاد (همسر خواهر عسل بدیعی) در نامه‌ای خطاب به هم‌وطنان و دوستداران آن مرحوم درخواست کرد که «اگر مرهم نیستید، دردی اضافه نکنید که این درد بدتر از داغ است.
 

خانم بازیگر خبرسازترین چهره سال 92 شد (+عکس)

این جریان البته به نوعی دیگر در زمان برگزاری مراسم مربوط به دفن و گرامیداشت این هنرمند هم ادامه داشت، به طوری که با توجه به پیش‌بینی‌هایی که برای ازدحام جمعیت در هنگام مراسم تشییع و ختم این بازیگر می‌شد، مسجد جامع شهرک غرب وقتی مطلع شد خانواده‌های بدیعی و داودنژاد قصد دارند مراسم ختم این هنرمند را در آنجا برگزار کنند، حاضر نشدند مسجد را دراختیار آن‌ها قرار دهند آن هم به این دلیل که در مراسم مرحوم ناصر حجازی با مشکلاتی روبرو شده بودند.
 
با این حال علیرغم پادرمیانی علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، که رابطه خوبی با هیات امنای مسجد جامع شهرک غرب داشت و ابراز گلایه خانواده داودنژاد از برخورد مسئولان این مسجد، مراسم تشییع این بازیگر با حضور گسترده مردم و اهالی فرهنگ و هنر در تالار وحدت و مراسم ختم او نیز در مسجد نور میدان فاطمی برگزار شد. اگرچه در تمام مراسم مربوط به عسل بدیعی هنرمندان و دیگر چهره‌های سرشناس از جمله علی دایی حضور داشتند اما چهره یک نفر برای بسیاری از مردم و به ویژه اهالی رسانه جلب توجه می‌کرد که آن هم فریبرز عرب‌نیا، همسر سابق عسل بدیعی، بود.
 

خانم بازیگر خبرسازترین چهره سال 92 شد (+عکس)

او در یادداشتی ضمن تشکر از کسانی که با او و پسرش در فوت عسل بدیعی همدردی کردند، افرادی را که این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت وتاز دانستند به خدا واگذار کرد.عرب‌نیا بیان کرد: "به این وسیله از تمام کسانی که به هر شکل و با هر وسیله و عنوان با من و پسرم در سوگ فوت نابهنگام مادرش، همراهی و همدردی نمودند تشکر صمیمانه و قدردانی می‌نمایم. همچنین همه کسانی را که از غریبه و آشنا‌، این ضایعه را عرصه‌ای برای تاخت و تاز کینه‌ها و عقده‌های حقیرانه‌شان دانستند، به مقام حق‌ متعال می‌سپارم‌، باشد که با آنان شایسته خودشان و پلشتی‌های وجودشان رفتار نماید. ان‌شاء الله… " عسل بدیعی 12 فروردین ماه به دلیل ایست تنفسی که منجر خونریزی مغزی شده بود درگذشت و اعضاء او به بیماران نیازمند اهدا شد.
 
 
منبع:ایسنا