پارس ناز پورتال

این مادر و دختر ایرانی با هم فارغ ‎التحصیل شدند (عکس)

این مادر و دختر ایرانی با هم فارغ ‎التحصیل شدند (عکس)
 
به گزارش پارس ناز به نقل از فارس،جلسه دفاع از پایان‎نامه کارشناسی‎ ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان مادر و دختری را با هم فارغ‎التحصیل کرد.رقیه ابراهیمی‎پور و مهلا سمیعی پاقلعه در نخستین دوره دانش‎آموختگی پردیس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گلستان موفق به اخذ مدرک کارشناسی‎ ارشد در رشته روانشناسی شدند.

رئیس پردیس علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گلستان در گفت‎وگو با خبرنگاران در خصوص برگزاری دوره دفاع از پایان‎نامه دانشجویان روانشناسی این دانشگاه اظهار داشت: در نخستین دوره برگزاری این دفاعیه اتفاق جالبی رقم خورد چنانکه مادر و دختر از یک دانشگاه و در یک رشته با نمره مشابه، موفق به دریافت مدرک کارشناسی ‎ارشد شدند.

محمدعلی رضایی افزود: رقیه ابراهیمی‎پور با عنوان «رابطه طلاق عاطفی و تعارضات زناشویی با سازگاری اجتماعی دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس» و مهلا سمیعی‎پاقلعه با عنوان «رابطه تعهد مذهبی و حمایت اجتماعی با رضایت زناشویی دانشجویان متاهل دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس» از پایان‎نامه‎های خود دفاع کردند.

وی تصریح کرد: این مادر و دختر گلستانی با اختلاف سنی حدود 17 سال توانستند با کسب نمره مشابه 17:50 از پایان نامه خود دفاع کنند.نخستین دوره دفاع از پایان‎نامه دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه پردیس علوم تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گلستان امروز برگزار شد.

 
 
منبع:فارس