پارس ناز پورتال

حمایت گوگوش خواننده ایرانی از همجنسگرایی (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
حمایت گوگوش خواننده ایرانی از همجنسگرایی (عکس)

حمایت گوگوش خواننده ایرانی از همجنسگرایی

یک هفته بعد از انتشار ویدئوی بهشت واکنش‌های موافق و مخالف به این تابوشکنی گوگوش ادامه دارد. رسانه‌های مطرحی مثل گاردین و لس‌آنجلس تایمز درباره این اقدام گوگوش گزارش نوشتند. این ویدئو بیش از 1600 بار بازنشر شده است.

 

آخرین ویدئو کلیپ گوگوش، خواننده‌ی مشهور موسیقی پاپ واکنش‌های بین‌المللی و داخلی بسیاری را برانگیخته است. این ویدیو که در روز جهانی ولنتاین (روز عشق) برای اولین‌بار پخش شد، با خواسته‌ی “آزادی عشق برای همه” به دوستداران این خواننده تقدیم شد.

 

در این ویدئو عشق دو زن همجنس‌گرای ایرانی و مشکلاتی که با آن مواجه‌اند به تصویر کشیده شد. اولین‌ بار است که یک خواننده‌ی مطرح ایرانی عشق همجنس‌گرایان را دست‌مایه‌ی کلیپ خود قرار داده و حمایت خود از آزادی عشق برای همه‌ی افراد با گرایش‌های جنسی مختلف را اعلام کرده است.

حمایت گوگوش خواننده ایرانی از همجنسگرایی (عکس)

به گزارش پارس ناز گوگوش در صفحه‌ی رسمی خود در “فیس‌بوک” این ویدیو را با آرزوهای روزهایی سرشار از عشق برای همه به اشتراک گذاشت.این ویدئو تاکنون بیش از ۱۶۰۰ بار بازپخش شده و بیش از ۲ هزار نظر برای آن در صفحه‌ی گوگوش ثبت شده است.

 

در همین مدت ویدئوی بهشت نزدیک به ۱۵۵ هزار بار در یوتیوب دیده شده است و اقدام گوگوش در حمایت از همجنس‌گرایان واکنش‌بسیار برانگیخته است.گوگوش تیتر شد روزنامه‌ی بریتانیایی “گاردین” در گزارشی درباره‌‌ی این اقدام گوگوش از نوید اخوان، کارگردان ویدئو نقل‌قول کرد که حجم واکنش‌ها به این ویدئو “غیرقابل باور” بود.

 

اخوان می‌گوید نظرات و ایمیل‌هایی که از از سوی جامعه‌ی همجنس‌گرایان ایرانی دریافت کرد، اشک به چشم او آورد.این ویدئو در شهر برلین فیلم‌برداری شده است. یاسمین آزادی و پگاه فریدونی دو زن جوانی‌ هستند که نقش زوج همجنس‌گرا را در آن بازی کرده‌اند.

حمایت گوگوش خواننده ایرانی از همجنسگرایی (عکس)

روزنامه‌ی اسرائیلی “هآرتص” هم در گزارشی به ویدئوی تازه گوگوش و حمایت او از همجنس‌گرایان پرداخته است. این گزارش با تاکید بر وضعیت نامناسب دگرباشان جنسی در ایران، بر بعضی مجازات‌های سخت قوانین ایران از جمله صدور حکم مرگ برای همجنس‌گرایان تاکید کرده است.

 

“هافینگتون پست” نیز در گزارش این ویدیو نوشت که “ملکه موسیقی پاپ” ایران با این ویدئو پیامی قدرت‌مند در حمایت از همجنس‌گرایان بیان کرده است. این نشریه نیز از نوید اخوان نقل قول کرد که هم او و هم گوگوش از پیش می‌دانستند که این ویدئو واکنش‌های موافق و مخالف بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط :
 
    بیوگرافی خانم گوگوش +عکس
 
    دختر پنهانی گوگوش (عکس)
 
    زمانی که گوگوش با چادر در مراسم سینه زنی اشک ریخت
 
    بهروز وثوقی چگونه طلاق گوگوش را گرفت و با او ازدواج کرد؟
 
    هومن خلعتبری و گوگوش میخواهند با هم ازدواج کنند + عکس
 
    عکس متفاوت و نایاب از گوگوش