پارس ناز پورتال

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

این دختر 17 ساله به مدت چندین هفته در بیمارستان به خاطر پوست اندازی بستری بود.خانم لین هوس به خاطر الرژی به قرص معده به این روز افتاد.هر چند پزشکان امیدی به بهبود او نداشتند اما او زنده ماند.استفاده قرص "زنتاک" از خانواده هیستامین او را به این روز انداخت.از هر یک میلیون نفر ممکن است یک نفر دچار چنین عارضه ای شود و پوست بدن شروع به ذوب شدن کند.
 


کاراموز ارایشگری اهل هویتون نروژ در سپتامبر 2013 پوست بدنش شروع به خارش کرد.خاراندن جوشهای بدن به تاولهای بزرگی شبیه توپ تنیس می شد.او می گوید من فکر می کردم می میرم.صورتم اینقدر جوش زده بود که جلو چشمانم را گرفته بود.به گزارش پارس ناز
همه بدنم می خارید و مانند توپ چرکینی بالا می امد.او مقداری قرص زنتاک از یکی از داروخانه ها خرید به خاطر اینکه سر کار احساس ناخوشایندی داشت و فکر می نمود به خاطر گرمی بدنش جوش می زند.
 

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)
 

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

خانم لین با پدربزرگش
 

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

روز بعد که از خواب برخاست حالت تهوع و خستگی به او دست داد.به همراه نامزدش جک روند 25 ساله به خانه مادرش رفت.حالش بدتر شده بود.دهان و گلویش پر از جوشهای چرکین شده بود.

خانم لین به همراه مادرش
 

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

تنفس برایش مشکل شده بود.مادر 38 ساله دختر اماندا کورلی او را فورا به بیمارستان دانشگاه نورفولک برد.هنگامی که پزشکاه به پوست دختر کرم می زدند پوست یکجا در دست پزشکان جمع می شد.

والدین خانم لین به همراه نامزدش
 

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

در طول چند روز پوست صورتش به کلی ریخت.به گزارش پارس ناز به گفته پزشکان او از بیماری استیون جانسون رنج می برد.بیماری بسیار نادر که از هر 1 میلیون نفر دو نفر به ان مبتلا می گردند و 40 درصد افراد مبتلا به این سندروم نادر فوت می کنند.
 

بیماری پوست اندازی وحشتناک این دختر جوان (عکس)

خانم هوس در اکتبر 2013 حالش بهتر و از بیمارستان مرخص شد.سخنگوی یکی از شرکت های تولید کننده دارویی(جی اس کا) می گوید:تولید داروها به روش های کاملا نوین و تحت نظارتهای دقیق انجام می گیرد.اگر فردی نسبت به عوارض دارویی نگرانی دارد و عوارضی برایش پدیدار شد پیشنهاد می گردد فورا با پزشکش مشورت نماید.
 
 
 
اختصاصی پاس ناز
 

Xبستن تبلیغ
تبلیغات