پارس ناز پورتال

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس
اداره ثبت ایندیا، که تاریخچه تمام افرادی را که از سال 1698 تا 1947 در اروپا زندگی کرده اند ثبت کرده، این اسناد را در وب سایتش منتشر کرده و نسبت های جالب را از آن بیرون کشیده است. ما هم چندتا از این خویشاوندی ها را که شگفت انگیزترند، برای شما رونمایی می کنیم.

ملکه انگلستان و جانی دپ

حالا دیگر می توان ثابت کرد که جانی 50 ساله بیستمین عموزاده ملکه الیزابت دوم است و هر دو از نوادگان ادوارد سوم هستند. با توجه به اظهارات نیک بارات، شجره شناس برنامه «فکر می کنید کی هستید؟» شبکه بی بی سی، ارتباط خویشاوندی بین این بازیگر و ملکه 76 ساله به دوران ادوارد سوم، که در سال 1377 میلادی درگذشته، برمی گردد.



در حالی که الیزابت دوم نوه پشت هفدهم ادوارد است، یکی از شاخه های نیاکان دپ از یورک شایر می آید و خویشاوندی از ارلِ سوم نورثامبرلند، هنری پرسی است که در سال 1489 درگذشته و نوه پشت چهارم ادوارد بوده است. بنابراین ادوارد سوم و ادوارد دست قیچی هم با هم خویشاوند بوده اند.


گری اولدمن و «بیگ مو»

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس


یکی بازیگر اوپرا و تئاتر است و دیگری بازیگری تراز اول است. ولی لایلا مورس، که نقش «بیگ مو» را در «ایست اِندرز» بازی کرده، خواهر بازیگر هالیوودی، گری اولدمناست. در واقع، گری اولدمن بود که در سال 1997، با پارتی بازی، به خواهرش در فیلم «دهان بسته»، که نوشته و ساخته خودش بود، نقشی داد که بعدها او را به تئاترهای میدان آلبرت رهنمون کرد. این خواهر و برادر در شرق لندن، از کاتلین و لئونارد برترام اولدهام متولد شدند. لایلای 63 ساله، 13 سال از گری، که در اوایل دهه 1990 به آمریکا نقل مکان کرد، بزرگتر است.


جاستین بیبر و سلین دیون

در حالی که یک نسبت خانوادگی می تواند برای کسی مثل گای ریچی عنوانی مهم همراه داشته باشد، برای شخص دیگری مثل سلین دیون ممکن است … بگذریم!

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس


سلین دیون نزدیک یک دهه به واسطه آهنگ های عاشقانه ای که پرده گوش را پاره می کردند، شهرت فراوانی کسب کرد. ولی آن موقع کی فکرش را می کرد که دخترخاله یکی از شاخ های پرروی موسیقی پاپ این روزها باشد؟ هر چند این نسبت، از مرتبه دهم است. سلین دیون و جاستین بیبر نوه های پشت نهم ژاک وِزینا و همسرش، ماری بویدسون هستند که فرانسوی بودند ولی در سال 1687 در کِبِک کانادا درگذشتند.


کیت میدلتون و گای ریچی

گای ریچی که به شکل ثابت، شش بخش از «شاه آرتور» را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کرده، می تواند خویشاوندی درباری اش را، با تشکر از دوشس کمبریج، به رخ دیگران بکشد. او پسرخاله مرتبه ششم کیت میدلتون است.

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس


ریچی حتی در مراسم ازدواج آنها در سال 2011 شرکت کرد ولی حضورش بیشتر به خاطر دوستی اش با پرنس ویلیام بود تا ارتباط خویشاوندی که با کیت میدلتون دارد. تاریخ خویشاوندی این دو به قرن هجدهم و به زوجی به اسم دیوید مارتینو، جراحی از نورویچ و سارا میدوز، که مادربزرگ ششم کیت و پنجم گای است، بازمی گردد.


باراک اوباما و براد پیت

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس


شاخه های خانواده بزرگ رئیس جمهور آمریکا به نظر نامحدود است و از طرفی به کنیا و از سمت دیگر به ایرلند می رسد. ولی ارتباط براد پیت، بازیگر «12 سال بردگی» به سرزمین مادری اش نزدیکتر است. رئیس جمهور حزب دموکرات و بازیگر مشهور آمریکایی هر دو نوه دهم از ادوین هیکمن هستند؛ مردی از ویرجینیا که در سال 1769 درگذشته است. خویشاوندی های کاخ سفید با همسر براد پیت هم ادامه می یابد و آنجلینا جولی دختر خاله مرتبه نهم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین است.


دیوید کامرون و آل مورای

جالب ترین خویشاوندی های افراد معروف دنیا + عکس

دفعه بعدی که نخست وزیر بریتانیا می خواهد بفهمد سیاست هایش چند چند هستند، باید از پسرخاله اش کمک بگیرد. پرونده هایی که هفته پیش منتشر شدند و توسط شجره شناس هایی چون النی و جان هیچکاک تایید شدند، نشان می دهند که آل 45 ساله، بازیگر کمدی های تلویزیونی و دیوید 47 ساله پسرخاله هایی از مرتبه ششم، از پدربزرگ پشت پنجم، ویلیام میک پیش تاکرای، شاعر و رمان نویس قرن نوزدهم هستند، که در سال 1863 در سن 66 سالگی درگذشت.
 
 
 
منبع:مجله چلچراغ