پارس ناز پورتال

رژیم غذایی آدریانا لیما مانکن زیبای برزیلی چگونه است؟

مجموعه : رژیم و تغذیه
رژیم غذایی آدریانا لیما مانکن زیبای برزیلی چگونه است؟
 
رژیم غذایی آدریانا لیما دیوانه کننده است. آیا رژیم غذایی آدریانا لیما به شما کمک می کند که در طول دو هفته ده پوند وزن کم کنید؟آیا رژیم غذایی آدریانا لیما به شما کمک می کند که در طول سه روز ده پوند وزن کم کنید/.و آیا رژیم غذایی آدریانا لیما به شما کمک می کند که در طول یک ماه 20 پوند وزن کم کنید؟من به شما می گویم بله ، بله و بله.اما باید یک اخطار مهم به شما بدهم که شما باید در ذهن تان آن را داشته باشید و فراموشش نکنید. او یک سوپر مدل است. شما هم احتمالا یک سوپر مدل نیستید یا اینکه یک مانکن هم نیستید.
 

 

رژیم غذایی آدریانا لیما مانکن زیبای برزیلی چگونه است؟
 
او همچنین بهترین اندام را دارد و برای وزن کم کردن هر کاری می کند.و اما چرا باید این حقایق را به یاد داشته باشید؟؟بخاطر اینکه رژیم غذایی آدریانا لیما یک رژیم غذایی مخصوص وزن کم کردن نیستد.این رژیم برای یک هدف در نظر گرفته شده است برای این که اندام او را برای روز نمایش در بهترین حالت ممکن قرار دهد. برای این منظور ، 9 روز قبل ، او از خوردن غذاهای عادی دست می کشید و فقط نوشیدنی های حاوی پروتئین میخورد. 12 ساعت مانده به فشن شو ، از خوردن تمامی مایعات خودداری می کند که ممکن است کمی خطرناک به نظر برسد به خاطر اینکه بدن شما هیدارته نمی شود
 
اما این رژیم غذایی تنها متشکل از محرومیت هاست.اما بعد از فشن شو او می تواند یک همبرگر با سیب زمینی سرخ کرده بخورد.بله ، تمام کربوهیدرات آهسته و کربوهیدرات سریع کار خودشان را می کنند اما دوباره باید بگویم که این رژیم فقط برای وی پاسخگو است بخاطر اینکه او در حالت کلی هم بهترین اندام را دارد. به علاوه ، رژیم غذایی معمولی او با قبل از فشن شو کاملا متفاوت است. او در حالت کلی هم زیاد غذا نمیخورد اما سئوال اینجاست که او چه میخورد؟
 

 

رژیم غذایی آدریانا لیما مانکن زیبای برزیلی چگونه است؟
 
بدنیگونه نیست که آدریانا چشمش را روی هر غذایی که میخورد ببندد ، حتی اگر شما یک سوپر مدل هم باشید ، لازم است که از کالری های روزانه ای که دریافت می کنید و همچنین سوخت و ساز بدن تان آگاه باشید. ممکن است رژیم غذایی آدریانا لیما کمی سختگیرانه باشد و متشکل از کربوهیدرات های کم باشد. کربوهیدرات های کم در حالت کلی برای وزن کم کردن بسیار عالی است اما برای هر بدن و اندامی به کار نمی آید. برخی افراد با اینکه کربوهیدرات های روزانه شان را کم هم می کنند باز به حالت دلخواهشان دست نمی یابند.
 

شخصا من با کم کردن کربوهیدرات های روزانه مشکل دارم. زمانیکه این کار را می کنم احساس بهتری دارم اما همه ما متفاوت هستیم. اگر دوست دارید که وزن خود را کاهش دهید و حتی این کار برای شما ضروری است بهترین راه پیدا کردن رژیم غذایی ای است که با سبک زندگی شما متناسب باشد. اگر شما با یک رژیم غذایی احساس راحتی نمی کنید پس از آن استفاده نکنید اما باید بدانید که عادت کردن به یک رژیم غذایی نیازمند زمان طولانی است.

 

منبع:ileev
 
 
مطالب مرتبط :