خرید لباس مارک،خرید مدل لباس

این مرد پیرترین دانشجوی پزشکی بریتانیا است (عکس) این مرد پیرترین دانشجوی پزشکی بریتانیا است (عکس) فنجان قهوه تصویری (عکس) فنجان قهوه تصویری (عکس) بدن سنگی و بسیار عجیب یک دختر ایتالیایی! (عکس) بدن سنگی و بسیار عجیب یک دختر ایتالیایی! (عکس) زندگی جالب و دیدنی در خانه سه چرخه ای + عکس زندگی جالب و دیدنی در خانه سه چرخه ای + عکس کشف هویت یک زن شجاع (عکس) کشف هویت یک زن شجاع (عکس) غذاهای مناسب گردش و سفر کوتاه ویژه روزهای گرم تابستان غذاهای مناسب گردش و سفر کوتاه ویژه روزهای گرم تابستان عکس های دیدنی ازدواج عروس و داماد عشق فوتبال عکس های دیدنی ازدواج عروس و داماد عشق فوتبال جالب ترین روش بدست آوردن دخترمورد علاقه تان !!! جالب ترین روش بدست آوردن دخترمورد علاقه تان !!! زیباترین افراد خوش تیپ و خوش استایل هفته را ببینید زیباترین افراد خوش تیپ و خوش استایل هفته را ببینید جاستین بیبر تصمیم می گیرد از این دختر زشت بچه دار شود جاستین بیبر تصمیم می گیرد از این دختر زشت بچه دار شود این زن مسلمان اولین پلیس محجبه آمریکا شد این زن مسلمان اولین پلیس محجبه آمریکا شد این جانور چند سر عمر ابدی دارد +عکس این جانور چند سر عمر ابدی دارد +عکس بلعیدن ۱۵۰ عدد تخم بلدرچین و ۱۰ عدد تخم مرغ ۱۴۷ کوفته و۴۰ پرس رشته فرنگی بلعیدن ۱۵۰ عدد تخم بلدرچین و ۱۰ عدد تخم مرغ ۱۴۷ کوفته و۴۰ پرس رشته فرنگی ابیگل جانسون زن میلیاردر و موفق در دنیای تجارت + عکس ابیگل جانسون زن میلیاردر و موفق در دنیای تجارت + عکس موفقیت این دختر باربی زنده در دو رشته تحصیلی (عکس) موفقیت این دختر باربی زنده در دو رشته تحصیلی (عکس) شوک دو میلیون دلاری به خوش شانس ترین زن آمریکا! +عکس شوک دو میلیون دلاری به خوش شانس ترین زن آمریکا! +عکس مار به این متفاوتی دیده بودید؟ (عکس) مار به این متفاوتی دیده بودید؟ (عکس) زن و شوهری که مانند دستگاه جوجه کشی هستند (عکس) زن و شوهری که مانند دستگاه جوجه کشی هستند (عکس) این سگ می خواهد در مقابل نور لیزر از صاحبش محافظت کند این سگ می خواهد در مقابل نور لیزر از صاحبش محافظت کند تولد بچه گربه‌ای با یک چشم (عکس) تولد بچه گربه‌ای با یک چشم (عکس)

تولد یک بچه دایناسور در کشور چین + عکس

مجموعه : مجله خبری روز

تولد یک بچه دایناسور در کشور چین + عکس

تولد یک بچه دایناسور در کشور چین با تغییر ژن مرغ

كارشناسان، دی‌ان‌ای جنین‌های مرغ را در مراحل اولیه رشد آنها تغییر داده و توانستند موجودات پوزه‌داری را تولید كنند كه در دوره كرتاسه منقرض شده‌اند.

این رونمایی علمی بازگشت تكامل می‌تواند راه را برای دانشمندان به منظور تغییر دی‌ان‌ای در جهات دیگر و استفاده از روند مشابه برای ساخت گونه‌های بهتر با قابلیت انطباق با آب‌وهوای زمین هموار كند.

آنها همچنین مدعی شده‌اند كه این دستاورد می‌تواند به حذف نقائص هنگام تولد در نوزدان انسان كمك كند.
آرخات آبژانوف، زیست‌شناس تكاملی دانشگاه هاروارد، این جوجه‌های پوزه سوسماری را با سوراخ كردن پوسته تخم آنها و تزریق یك دانه پروتئین ژلاتینی پیش از آغاز رشد جنین به وجود آورده است.

این تغییرات به مولكول‌های جدا در محیط تخم اجازه می‌دهد طی 14 روز رشد كرده و به پوزه تبدیل شوند. اگرچه قوانین اخلاقی، شكستن تخمهای جوجه‌دار را منع كرده اما آبژانوف امیدوار است كه روزی بتواند جوجه‌ها را به حالت دایناسور مانیراپتورا درآورد.

وی این تغییرات را با تحلیل مولكول‌های علامت دهنده كه كنترل تغییرات كالبدی در پرندگان و سایر موجودات را بر عهده دارند، انجام داده بود.

افزودن پروتئین به تخم‌ها كه رشد مولكولهای خاص را متوقف می‌كند، همچنین از رشد برخی مشخصه‌های خاص در پرنده ممانعت به عمل می‌آورد. مانیراپتوراها دایناسورهای كوچكی بودند كه به تصور دانشمندان كلكسیونی از هزاران پرنده را در سراسر دنیا به دنیا آورده‌اند.

به عقیده كارشناسان، جوجه‌ها و دیگر پرندگان طی یك مجموعه تغییرات ژنتیكی از دایناسورها به وجود آمده‌اند.
با تغییر دی‌ان‌ای جوجه‌ها برای شباهت به ژن‌های سوسمار پیش از بوجود آمدن نوك، دكتر آبژانوف توانست مسیر تكاملی جوجه‌ها را تغییر دهد تا به جای نوك با پوزه به دنیا بیایند.

جك هورنر، یك دیرینه‌شناس دانشگاه مونتانا در حال انجام كار مشابهی برای ساخت «چیكنوزاروس» با یك دم و دستانی شبیه دایناسورها است.