پارس ناز پورتال

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس
در این خیابان تعداد پنت‌ هاوس‌ های ساخته شده به نسبت دیگر برج‌ های نقاط و محلات مختلف تهران بیشتر است. فرزاد دلیری که او را به عنوان معروفترین طراح و سازنده اغلب پنت‌ هاوس‌ های پایتخت می‌شناسند. در یکی از برج‌های همین خیابان زندگی می‌کند و کریم باقری هم در یکی از پنت‌هاوس‌های این خیابان ساکن است. خیابان بوکان را به پیش می‌رویم و سربالایی آن این امکان را به بیننده می‌دهد که نمای بهتری از برج‌های آن را ببیند.سازندگان این برج‌ها تلاش کرده‌اند از مصالح و منابع کم نگذارند و از بهترین شیرآلات خارجی و دستگیره‌های آب طلا داده شده استفاده کنند.
 

 
کمی می‌ایستیم و آدرس پنت‌هاوس‌های عرضه شده برای فروش را بررسی می‌کنیم.در سه راه یاسر، برج سفیر به شماره ۳۸ قرار دارد. پنت‌هاوس این برج ۴۵۲ مترمربع زیربنا و دور تا دور آن تراس است. مجهز به سونا، جکوزی، استخر، ، زباله، آسانسور، حمل ماشین، در کددار، شیرآلات طلا و روف‌گاردن است. مالک قیمت فروش هر متر مربع آن را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرده است. هنوز از سه راه یاسر دور نشده ایم که در خیابان محمودی یکم به پلاک ۳۸ می‌رسیم. پنت‌هاوس این برج ۳۵۰ متر مربع زیربنا دارد و دوبلکس است.
 

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

متراز تراس آن ۳۶۵ متر مربع بوده و از میان تمامی امکانات و مزایای یک پنت‌هاوس فقط استخر و آسانسور حمل ماشین ندارد. مالک آن را به قیمت هر متر مربع ۱۵ میلیون تومان برای فروش عرضه کرده است. به خیابان بوکان بازمی‌گردیم و در انتهای آن به خیابان کوهسار پلاک ۱۲+۱ می‌رسیم. پنت‌هاوس این پلاک ۶۰۰ متر مربع زیربنا دارد و قیمت هر متر مربع آن ۱۸ میلیون تومان است. از منطقه نیاوران به سوی کامرانیه می‌آییم.
 

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

بالاتر از چهار راه کور نور، برج رولکس قرار دارد که علی دایی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ساکن یکی از پنت‌هاوس‌های همین برج است. زیربنای این واحد ۱۷۱۷ متر مربع و قیمت هر متر مربع آن بالغ بر ۲۵ میلیون تومان است. پنت‌هاوس دایی دارای استخر روی بام، سونا، جکوزی، آسانسور اختصاصی حمل ماشین به داخل واحد، آسانسور نفر بر اختصاصی، دستگیره‌ها و شیرآلات آب طلا، سیستم سرمایشی و گرمایشی از کف، مبدل برق از انرژی خورشیدی، آشپزخانه مبله، سیستم ضد حریق، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است.
 

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

کامرانیه را به سمت میدان تجریش و منطقه زعفرانیه ادامه مسیر می‌دهیم. ابتدا وارد خیابان فیروزکوه و سپس خیابان نیازاده می‌شویم. نبش کوچه سپید به برج الگانس می‌رسیم. در طبقه ۱۴ این برنج پنت‌هاوسی با زیربنای ۹۵۰ مترمربع ساخته شده که دور تا دور آن تراس است. این خانه سونا، جکوزی، استخر، شیرینگ، زباله، آسانسور حمل ماشین، در کدادار و روف گاردن دارد. قیمت پیشنهادی آن هم در هر متر مربع ۱۹ میلیون تومان است.
 

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

چون به آدرس خیابان ولنجک نزدیک شده‌ایم. نرسیده به تله‌کابین، برج مروارید را می‌بینیم که طبقه ۲۶ آن پنت‌هاوس عرضه شده برای فروش با قیمت هر متر مربع ۱۸ میلیون تومان است. این خانه فقط آسانسور حمل ماشین ندارد. ولی از دیگر امکانات مرسوم یک پنت‌هاوس بهره‌مند است. هنوز ۳ آدرس دیگر باقی مانده است. از مسیر بزرگراه چمران به منطقه الهیه می‌آییم. ابتدا در خیابان تختی، نبش بن‌بست نصیبی، پلاک ۵۸، پنت‌هاوس را می‌بینیم که ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا دارد.
 

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

قیمت هر متر مربع آن ۲۵ میلیون تومان و دارای استخر روی بام، سونا، جکوزی،‌‌ آسانسور نفر اختصاصی، دستگیره‌ها و شیرآلات آب طلا، سیستم صوتی، زمین ورزشی و باغچه است. الهیه را به سمت پایین پشت‌سر می‌گذاریم. وارد خیابان فرشته (فیاضی) می‌شویم. کمی بعدتر به خیابان چناران و برج چناران می‌رسیم. طبقه ۲۰ این برج پنت‌هاوسی با تمام امکانات به همراه زمین تنیس و پیست دوچرخه‌سواری قرار دارد که قیمت پیشنهادی هر متر مربع آن ۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.
 

خانه بسیار زیبا و شیک علی دایی و کریم باقری +عکس

از خیابان فرشته به سمت پایین برمی‌گردیم، عرض بزرگراه مدرس را طی می‌کنیم در سراشیبی بلوار آفریقا وارد خیابان مریم می‌شویم. پلاک ۲۷ این خیابان پنت‌هاوسی با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و ۱۵۰ متر مربع تراس دارد. این خانه جردنی به جز استخر و آسانسور حمل ماشین، از دیگر امکانات یک پنت‌هاوس برخوردار بوده و قیمت هر متر مربع آن به اظهار فروشنده آن ۱۲ میلیون تومان است.
 
 
منبع : همشهری اقتصادی