پارس ناز پورتال

این خانم برهنه برفراز مشهورترین برج دنیا + عکس

مجموعه : مجله خبری روز
این خانم برهنه برفراز مشهورترین برج دنیا + عکس

این خانم برهنه برفراز مشهورترین برج دنیا

مالکان برج معروف امپایر استِیت در نیویورک، از عکاسی که چندی پیش بر بام این آسمان‌خراش از یک زن نیمه برهنه عکاسی کرده بود شکایت کردند. آنها معتقدند این اقدام فضای توریستی این مکان معروف را برای خانواده‌ها نامناسب کرده است.

 

شکایت کنندگان ازآلن هنسن، عکاس و کهنه سرباز بازگشته از جنگ عراق، او را متهم می‌کنند که عکس او در ماه اوت گذشته از شلبی کارتر، مدل مقیم تگزاس، در حالی که خانم کارتر بدون سینه‌بند در برابر دوربین ایستاده بود،

 

به شهرت و امنیت اخلاقی برج امپایر استیت لطمه زده و در ضمن آقای هنسن مجوزهای لازم برای عکاسی بر فراز این ساختمان را نداشته است.به گزارش پارس ناز در برابر، آلن هنسن، عکاس مقیم نیویورک، می‌گوید این عکس را با گوشی موبایل دوستش انداخته و این عکس هیچ ارزش تجاری و اقتصادی نداشته است.

 

او گفته از طریق رسانه ها از شکایت مالکان برج مطلع شده و هنوز وکیلی برای دفاع از خود استخدام نکرده است.گروه مالکان برج امپایر استیت، که رفتن بر بام آن یکی از جاذبه‌های توریستی نیویورک است، در شکایت خود تقاضای یک میلیون و یکصد هزار دلار غرامت کرده اند.

 

با این حال، آقای هنسن به بی‌بی‌سی گفت او نه تنها از بابت این عکس هیچ درآمدی کسب نکرده، بلکه در آن روز بسیاری از گردشگران حاضر در محل هم از خانم کارتر”بدون اجازه” و با دوربین‌ها و تلفن‌های همراه خود عکاسی کردند.

 

اختصاصی پارس ناز

 

مطالب مرتبط :