پارس ناز پورتال

ششمین زن زیبای جهان خرم سلطان شد + عکس

مجموعه : اخبار سینما
ششمین زن زیبای جهان خرم سلطان شد + عکس
 
خانم اوزرلی که در پی ایفای نقش خرم سلطان در سریال حرم سلطان با یک تصمیم نهایی از این سریال جدا شد، با زیبایی خود موفق شد در رده ششم قرار گیرد.در نظر سنجی به عمل آمده از سوی مجله هافینگتن پست (Huffington Post) که پرسیده شده زیباترین زن جهان کیست؟ مریم اوزرلی بازیگر نقش خرم سلطان در رتبه ششم قرار گرفت.خانم اوزرلی که در پی ایفای نقش خرم سلطان در سریال حرم سلطان با یک تصمیم نهایی از این سریال جدا شد، با زیبایی خود موفق شد در رده ششم قرار گیرد.
 

 

ششمین زن زیبای جهان خرم سلطان شد + عکس

رابطه مریم اوزرلی با جان آتش بازیگر دیگر ترکیه منجر به حاملگی ناخواسته خانم اوزرلی شد. پس از این اتفاق بود که جان آتش از این بازیگر زن ترک جدا شد. خانم اوزرلی که پس از این ماجرا دچار ناراحتی روحی و روانی شده بود از ادامه حضور در سریال حریم سلطان انصراف داد و به آلمان رفت تا قسمت های پایانی سریال حریم سلطان با حضور بازیگر دیگری در نقش خرم سلطان فیلمبرداری شود.
 

 

ششمین زن زیبای جهان خرم سلطان شد + عکس

گفتنی است بنا بر خبری که تی آر تی فارسی منتشر کرده، در نظرسنجی مجله هافینگتن پست که با شرکت بیش از چهار میلیون نفر برگزار شده، زیباترین، بانفوذ ترین، محبوب ترین، جذاب ترین و موفق ترین زنان جهان از سوی مخاطبان مجله انتخاب شده اند.مونیکا بلوچی هنر پیشه معروف ایتالیایی که سال گذشته در این نظر سنجی در رده چهارم قرار داشت، امسال موفق شده که در رده اول قرار گیرد.