پارس ناز پورتال

گوشی اکسپریا Z2 در ماه اسفند معرفی خواهد شد!

گوشی اکسپریا Z2 در ماه اسفند معرفی خواهد شد!
به‌نظر می‌رسد که کمپانی سونی، از حالا خود را برای معرفی پرچم‌دار جدیدش آماده نماید چراکه اکسپریا Z2 احتمالا در اسفندماه معرفی خواهد شد. در ماه اسفند، کنفرانس MWC  ۲۰۱۴ در شهر بارسلون برگزار خواهد شد و ستاره این کنفرانس، اکسپریا Z2 با مشخصاتی باورنکردنی می‌باشد.
 


sony_xperia_z_2 این خبر، از توئیت‌های جدید @evleaks بدست آمده است. اکسپریا Z2، فعلا با نام سونی Sirius شناخته می‌شود و طبق گفته‌های جدید، دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی خواهد بود. سونی برروی این محصول، تراشه کوالکام اسنپ دراگون MSM8974AB را به‌کار گرفته است. همچنین طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده بودند، سونی Sirius دارای صفحه نمایش فول HD با تراکم پیکسلی ۵۰۶ppi می‌باشد.
 
برای این پرچم‌دار، ۳ گیگابایت رم در نظر گرفته شده و بسیاری امیدوار هستند که سونی برروی Sirius، از یک دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با فلاش زنون استفاده نماید.هنوز مشخص نیست که چه‌قدر می‌توان به صحت این شایعه اعتماد کرد اما احتمالا سونی همانند نمایشگاه CES امسال، در کنفرانس اسفندماه بارسلون، محصول طوفانی و جنجال برانگیز دیگری را معرفی خواهد کرد. لازم به‌ ذکر است که کنفرانس MWC در ۲۴ تا ۲۷ فوریه ( اسفند) برگزار خواهد شد.