پارس ناز پورتال

نسل جدید تلویزیون های منحنی در جهان +عکس

نسل جدید تلویزیون های منحنی در جهان +عکس
تلویزیون منحنی جدید ال‌جی که به اندازه 105 اینچ ساخته شده است، قادر است تصاویر را با کیفیت 5120 در 2160 پیکسل به نمایش بگذارد. بر این اساس می‌توان گفت که کاربران یک سینمای واقعی را در منزل خود در اختیار دارند.



به گزارش اکوستیک، شرکت کره‌ای ال‌جی برای سال 2014 میلادی در سری تلویزیون‌های فوق باکیفیت و منحنی خود محصولاتی را با کیفیت 1080 تا 5 هزار پیکسلی معرفی کرد.این شرکت همچنین نخستین گیرنده تلویزیونی منحنی جهان مبتنی بر فناوری CURVED ULTRA HD TV را با کیفیت 21:9 و با اندازه 105 اینچ عرضه کرد.

تلویزیون منحنی جدید ال‌جی که به اندازه 105 اینچ ساخته شده است، قادر است تصاویر را با کیفیت 5120 در 2160 پیکسل به نمایش بگذارد. بر این اساس می‌توان گفت که کاربران یک سینمای واقعی را در منزل خود در اختیار دارند.این تلویزیون منحنی که طراحی زیبا و ارگونومیک دارد، با نام 105UC9 ساخته شده است و گفته می‌شود که هنوز هیچ رقیبی برای آن در بازار موجود نیست. کیفیت تصویر در این تلویزیون بزرگ و باکیفیت دقیقا شبیه سینما است و قاب مشکی از اطراف نمایشگر حذف شده است.

این گیرنده تلویزیونی سیستم صوتی پیشرفته 7.2 چندکاناله را شامل می‌شود که برای ساخت بخش صوتی آن از شرکت Harman Kardon کمک گرفته شده است. قرار است این تلویزیون در آینده نزدیک وارد بازار شود.

فارس