پارس ناز پورتال

پیام تبریک کریس رونالدو به مناسبت سال جدید (+عکس)

پیام تبریک کریس رونالدو به مناسبت سال جدید (+عکس)
بازیکنان رئال مادرید با تبریک سال نوی میلادی برای همه هواداران تیمشان روزهای خوبی را آرزو کرده اند
وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید با بازتاب ویدئوی کوتاهی، پیغام تبریک شاگردان کارلو آنچلوتی به هواداران به مناسب سال نوی میلادی را بازتاب داده.در بخشی از این ویدئو کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی سال نو را به هواداران تیم مادریدی تبریک می گوید:« کریسمس و درادامه، سال نو مبارک. امیدوارم که این سال مملو از اتفاقات خوب برای شما و خانواده هایتان باشد.»

دراین ویدئو مارسلو را نیز درکنار کریس رونالدو می بینید. مارسلو درحالی که آن لبخند همیشگی را به چهره دارد، می گوید:« سال نو به همه مادریدی ها مبارک.»البته رونالدو ومارسلو تنها بازیکنانی نبودند که سال نوی میلادی را به هواداران تبریک گفتند، زوج فرانسوی رئال یعنی بنزما و واران هم در این ویدئوی کوتاه حضور داشتند. بنزما گفت:« امیدوارم که تعطیلات خوبی را درکنار خانواده سپری کنید.» و واران ادامه داد:« و سال شادی مملو از موفقیت را داشته باشید.»

 


بیل و مودیچ دودوست قدیمی در رختکن رئال هم با زبان اسپانیایی سال نو را تبریک گفتند وتعطیلات خوبی را برای همه آرزو کردند و ژابی آلونسو با همراهی کاسمیرو گفت:« امیدواریم که سال فوق العاده ای برای همه باشد.»ایسکو و موراتا گفتند:« برای همه مادریدی ها تعطیلاتی شاد و سالی فوق العاده را آرزو می کنیم.» و خسه و دی ماریا ادامه دادند:« امیدواریم که سال ۲۰۱۴ مملو از موفقیت باشد.» دی ماریا ادامه داد:« سال نو مبارک.امیدوارم که سالی مملو از موفقیت برای همه باشد و تعطیلات زیبایی را سپری کنید.»

دراین ویدئو، بازیکنان رئال دو به دو: په په و آربلوا- کارواخال و دیگو لوپس- اییارامندی و ناچوو و توماس مخیاس و خسوس فرناندس دروازه بانان ذخیره تیم سال نوی میلادی را تبریک گفتند. کاپیتان ها و سرمربیان تیم های فوتبال و بسکتبال هم قبل از این، درکنار فلورنتینو پرس، سال نوی میلادی را به هواداران تیمشان تبریک گفته بودند.