پارس ناز پورتال

جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد +عکس

مجموعه : اخبار سینما
جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد +عکس
 
خداحافظی جاستین بیبر خواننده مشهور و سرشناس هالیوودی از دنیای خوانندگی حسابی جنجال به پا کرد.مشخص نیست چرا این خواننده جوان و محبوب این تصمیم را گرفته است.جاستین بیبر  خواننده نوجوان و پرحاشیه هالیوودی در مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد بازنشسته شده است. این خواننده ۱۹ ساله کانادایی الاصل بعد از انتشار جدیدترین آلبومش اعلام کرد قصد دارد برای همیشه از عالم خوانندگی خداحافظی کند.خداحافظی جاستین بیبر از خوانندگیاین تصمیم به قدری غیر منتظره است که حتی مجری برنامه ای که در حال تهیه گزارش از وی بود بسیار متعجب شد.
 

 

جاستین بیبر از خوانندگی خداحافظی کرد +عکس
 
وی اضافه کرد علیرغم اینکه تصمیم دارد همانند یک هنرمند زندگی کند اما در مورد خوانندگی اش مطمئن است که برای همیشه به پایان رسیده است. او در ماههای اخیر کلکسیونی از حواشی متعدد را به راه انداخت از برپایی پارتی های شبانه برای نواجوانان زیر سن قانونی تا رانندگی کردن با سرعت غیر مجاز . او میگوید از زندگی در شهرت خسته شده است.
 
اگرچه یک منبع موثق نزدیک به وی اعلام کرده است این تنها یک شوخی مسخره است و او قصد دارد تا میکروفون را برای همیشه رها کند. او بسیار جاه طلب است . جاستین بیبر شایعات پیرامون سرکشی و مغرور بودن خود را نفی کرده و میگوید : من همیشه شخص سخاوتمندی بوده ام ، من فقط ۱۹ سال دارم و بسیاری از اشتباهاتم طبیعی است. او از سن ۱۴ سالگی شهرت را تجربه کرده و تا کنون بیش از ۱۳۰ میلیون دلار ثروت داشته است.
 
 
پرداد