پارس ناز پورتال

بیماری عجیب و چندش آور این دختر خانم زیبا +عکس

بیماری عجیب و چندش آور این دختر خانم زیبا +عکس
بیماری های مختلفی در دنیا هستند که نشانه اصلی آن ها تهوع و بهم خوردن حال فرد است. در این حالت تمام آنچه در معده فردی قرار دارد خارج شده و مشکلات بسیاری را به بار می آورد. تقریبا تمام انسان های دنیا از رسیدن به این مرحله بیزار هستند و آن را چندش آور می دانند.جایدی پیت دختری انگلیسی است که دچار یک بیماری خاص شده است که شاید کمتر از ۲۰۰ نفر در دنیا به آن مبتلا هستند. این بیماری باعث شده است که او روزانه بیش از ۴۰ بار دچار حالت تهوع شده و معده اش خالی شود.
 


این بیماری نادر بسیاری از پزشکان را نیز به چالش کشیده است زیرا خیلی ها در دنیا نمی توانند آن را تشخیص دهند. پزشکان بسیاری بوده اند که بیماری این دختر ۱۲ ساله را حتی بارداری تشخیص داده اند که جای تعجب بسیاری دارد.چند ماه پیش دانشمندان و بزرگان پزشکی انگلستان روی او آزمایشاتی را انجام دادند که نتیجه آن نشان می دهد درمان خاصی برای این بیماری کشف نخواهد شد. این مشکل تنها به صورت ژنتیکی به وجود آمده و در سلول های بنیادین تاثیر گذاشته است.

مشکل این دختر باعث شده است از درس خواندن در مدرسه جا بماند و حالا باید به طور خصوصی و در حالی که ۱۸ ساعت از شبانه روز را در دستشویی سپری می کند درس بخواند. به گفته “جید” روزهای سختی در زندگی خود تا به حال داشته است که پایانی برای آن ها وجود ندارد.