پارس ناز پورتال

آینه که به دیدنش می ارزه +تصویر

آینه که به دیدنش می ارزه +تصویر
طراحان، یک آینه که در پشت آن یک کامپیوتر با کنترل صدا و حتی چهره و صفحه نمایش لمسی دارد را طراحی کرده اند.طراحان آینه ای طراحی کرده اند که مانند هر آینه بزرگ، روی دیوار نصب شده و در پشت آن کامپیوتری با کنترل صوتی و تصویری قرار دارد و صفحه نمایش آن لمسی است.

 

تولید کنندگان بر این باورند که بزرگسالان به طور متوسط 168 ساعت در سال را جلوی آینه ‌ها می گذرانند و این مدت می تواند سازنده باشد.شخص می تواند در حین مسواک زدن مطالب مورد علاقه خود را بخواند و ببیند. برای کودکان که حاضر به مسواک زدن نیستند برنامه کامپیوتر را طوری تنظیم کرده که با دیدن بازی و نمایش ها به اندازه کافی دندان هایشان را مسواک کنند. زمانی که دستان شخص آغشته به کرم یا فوم اصلاح است، تبلت طوری تنظیم می شود که با شنیدن صدا و به فرمان صوتی پاسخ می دهد.  

این تبلت به طور خودکار به شبکه خانگی وای فای متصل و مجهز به دوربین کوچکی است که می تواند فرد مقابل آینه را شناسایی کند و مطالب مورد علاقه آن شخص را نمایش دهد.این آینه هنوز به صورت یک نمونه و طرح ارائه شده است و طراحان در حال تلاش برای جمع آوری پول برای تولید این دستگاه برای تابستان آینده هستند. هدف این گروه جمع آوری 200 هزار دلار است و با افزایش پول می توانند فرمت های گوناگونی از این آینه تولید کنند.