پارس ناز پورتال

دمی لواتو یک دختر هالیوودی که به اعتیادش اعتراف کرد

مجموعه : اخبار سینما
دمی لواتو یک دختر هالیوودی که به اعتیادش اعتراف کرد
 
بعد از اینکه لیدی گاگا ستاره موسیقی پاپ از اعتیادش به انواع مواد مخدر به خصوص کوکائین و ماری جوآنا خبر داد، اینک دمی لواتو ستاره نام آشنای سینما و موسیقی امریکا که تنها 21 سال سن دارد از اعتیاد شدیدش به کوکائین پرده برداشت. او در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد چندین سال از آغاز شهرتش را در وابستگی شدید به مصرف مواد مخدر سپری کرده است.

او میگوید : چیزی که سابقا در مورد آن صحبت نکردم اعتیادم به مواد مخدر و مصرف پنهانی آن است. من نمیتوانم بیش از 30 دقیقه بدون کوکائین بگذرانم و حتی در هواپیما هم مواد مصرف میکنم. او اضافه میکند: من بارها مواد را با خودم به هواپیما بردم و زمانیکه همه مسافران در حال استراحت بودند در دستشویی هواپیما مواد مصرف میکردم. او می افزاید بارها سعی کرده مواد مخدر را ترک کند اما موفق نبوده است ولی این بار بخاطر مادرش قصد ترک مواد را دارد.


مادر او در ارتباط با اعتیاد دختر سر شناسش میگوید : بارها به اعتیاد او شک کرده بودم ، من هم مثل همه مادرها حواسم به همه چیز هست و نشانه های بسیاری میدیدم اما هرگز نمیخواستم باور کنم  او معتاد است.دمی لواتو ستاره سرشناس هالیوودی می افزاید: اولین بار درسن 19 سالگی متوجه اعتیادم شدم اما این رفتارها و حضور در برخی مجالس را واقعا دوست داشتم، اما این بار قصد دارم مواد مخدر را برای همیشه ترک کنم.
 

دمی لواتو یک دختر هالیوودی که به اعتیادش اعتراف کرد

بیوگرافی: لواتو ۲۰ آگوست ۱۹۹۲ در نیو مکزیکو به دنیا آمد و در دالاس تگزاس بزرگ شد. پدر او "پاتریک لواتو" و مادرش "دایانا بن هویر د لاگارزا" هستند.او نژاد مکزیکی، ایرلندی، ایتالیایی دارد. دمی یک خواهر کوچکتر به نام دالاس لواتو، و یک ناخواهری کوچکتر به نام مدیسن د لاگارزا دارد. مادرش یک هلهله چی یا چیرلیدر دالاسی و خوانندهٔ سبک کانتری بود؛ پدرش در سال ۱۹۹۴بعد از طلاق گرفتن از مادرش به مکزیک نقل مکان کرد.
دمی نواختن پیانو از ۷ سالگی شروع کرد. او همچنین حرفهٔ بازیگریش را از سن ۷ سالگی در سریال تلویزیونی و کودکانهٔ بارنی و دوستان شروع کرد.
 
او در نقش آنجلا در فصل‌های ۷ و ۸ در کنار دوست صمیمی اش سلنا گومز بازی کرد.در یک مصاحبه با الن دی جنرس، "لواتو" اعلام کرد که در سن ۷ سالگی تجربیات دردآوری بخاطر زورگویی دیگر بچه‌ها به او داشته. او همچنین در مصاحبهٔ دیگری در سال ۲۰۱۱ اعلام کرد که بخاطر تجربه‌های بد کودکی اش، از سن ۸ سالگی رابطهٔ بسیار نا سالمی با غذا داشته و از ۱۱ سالگی برای فراموش کردن احساساتش و بخاطر افسردگی، مچ دستهایش را زخمی می کرده است.
 
 
پرداد