پارس ناز پورتال

دلیل خودکشی روشنا در آکادمی گوگوش(+عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
دلیل خودکشی روشنا در آکادمی گوگوش(+عکس)
بیش از چند روز از افشاگری‌های پریسا – س نگذشته بود که در کمال تعجب به یکباره اکانت فیسبوک شخصی وی هک و حذف گردید. حذف فیسبوک پریسا سوال‌ های فراوانی را در پی داشت تا اینکه وی در توییتر خود از تهدیدهای مسئولین شبکه من و تو خبر داد.وی در پستی جنجالی سوءاستفاده‌های اخلاقی و روابط جنون‌آمیز برخی از کارکنان شبکه را یکی از دلیل‌های اصلی ترک این شبکه اعلام کرد. «پریسا – س» پیشتر در اقدامی جداگانه با انتشار عکس‌هایی از روشنا (یکی از شرکت‌کنندگان برنامه آکادمی گوگوش)، از دست‌درازی یکی از کارمندان شبکه من و تو به روشنا و در ادامه از خودکشی نافرجام وی پرده برداشت.
 

 
بالاترین می‌افزاید: پریسا – س که اقدام مسئولین شبکه من و تو را در هک کردن فیسبوکش غیرحرفه‌ای و مغایر با آزادی بیان توصیف کرد نوشت: «متاسفانه کسانی که ادعای آزادی بیان دارند وقتی نظر شخصی‌ات را در مورد چیزی که دوست نداری میگی خیلی زود عصبانی میشن و کاملا بچگانه برخورد می‌کنن. باید به شبکه بگم که با بستن آی‌دی ‌فیسم نمی‌تونید واقعیت رو از بین ببرید. من هنوز با کارهاتون مخالفم. شما زن رو بازیچه خودتون می‌دونید.»این افشاگری درباره روابط غیراخلاقی و رسوایی مربوط به بستری شدن شرکت‌کننده آکادمی گوگوش در کنار رسوایی دیگر رها اعتمادی مجری اصلی آکادمی مذکور در آزار و اذیت یک کودک ۱۱ ساله باعث شده تا به نوشته بالاترین مدیران شبکه فعلا برای ادامه فعالیت دچار سردرگمی شوند.

یادآور می‌شود پریسا- س در صفحه فیس‌بوک خود به شکل سربسته نوشته است: خیلی وقته که با خودم کلنجار میرم حرفهای دلموم بزنم یا نه. هیچ‌وقت دوست نداشتم در مورد علت نبودنم حرفی بزنم اما این مسیج‌ها و درخواست‌های شما دوستان بود که منو وادار کرد تا پا رو دلم بذارم و حرف دلم و بزنم. خیلی سخته بخوام در مورد کسانی صحبت کنم که باهاشون زندگی کردم البته باید بگم بودن افرادی که به سرنوشت من دچار شدن. وقتی با همسرم رفتیم لندن با من و تو آشنا شدیم که ای کاش هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افتاد اما اون زمان به خاطر شرایط اقتصادی خانواده‌ام چاره‌ای جز این نداشتم.
 
حتی تصورشم سخته که بخوای تو شرایطی کار کنی که با روحیه است جور در نیاد ولی میشد یه جورایی باهاش کنار اومد. تنها چیزی که نمی‌شد باهاش کنار اومد و برام خیلی سخت و عذاب‌آور بود این بود که بخوام با کسی غیر از همسر خودم رابطه داشته باشم و یا قبول کنم که همسرم با کسی غیر از من باشه. چیزی که برای خیلی از اعضای شبکه عادی بود. اونقدر عادی که حتی همسراشونو به همدیگه پیشنهاد می‌دادند و به این بهونه مهمونی می‌گرفتند. واقعا شرمم میاد از چیزهایی که تو این مهمونی‌ها می گذشت بگم.