پارس ناز پورتال

رابطه مشهورترین مدل دنیا با ثروتمندترین مرد استرالیا (عکس)

رابطه مشهورترین مدل دنیا با ثروتمندترین مرد استرالیا (عکس)
بعد از جدایی شوکه کننده میراندا کر مدل معروف هالیوودی و همسر هنرپیشه اش اورلاندو بلوم شایعات بسیاری پیرامون این زوج در حال شکل گیری است. در تازه ترین حرف و حدیث های منتشر شده آمده است این مدل زیباروی استرالیایی تبار با ثروتمندترین مرد استرالیا رابطه دارد.این در حالی است که چندی قبل شنیده میشد وی با لئوناردو دی کاپریو رابطه عاشقانه پیدا کرده است.این دو چهره مشهور استرالیایی سال گذشته میلادی به همراه همسران سابق خود برای گذراندن تعطیلات به تایتی سفر کرده بودند.
 

 
سه ماه پیش جیمز پکر میلیاردر معروف اعلام کرد به زندگی شش ساله خود با همسر مدلش خاتمه داده است. همسر سابق او از کودکی با میراندا کر دوستی نزدیکی داشته است و هردو متولد یک شهر کوچک در استرالیا هستند. یک منبع موثق میگوید علت این شایعه علاقه شدید آقای میلیاردر به زنان مدل است
 

رابطه مشهورترین مدل دنیا با ثروتمندترین مرد استرالیا (عکس)
 
او سابقا با چند مدل معروف دیگر نیز در ارتباط بوده است و از آنجا که این خانواده های تازه از هم پاشیده شده روابط نزدیکی با هم دارند شاید یک رابطه پنهانی علت طلاق هردوی آنها در زمان یکسان باشد. این شایعات در حالی منتشر میشود که میراندا کر به همراه همسر سابقش و در کنار پسر دو ساله شان در حال خرید در اطراف لوس آنجلس دیده شدند. این دو بعد از پایان رابطه زناشویی خود بارها به همراه فرزند خود در حال تفریح دیده شده اند.
 
 
منبع:پرداد