پارس ناز پورتال

چندش آورترین و عجیب ترین ناخن هایی که دیده اید + عکس

چندش آورترین و عجیب ترین ناخن هایی که دیده اید + عکس
لائورا دراموند 54 ساله یک زن امریکایی است که مادر چهار فرزند است و تا کنون بیش از ده هزار پوند صرف نگهداری از ناخنهای 36 سانتی متری اش کرده است. او میگوید ناخنهایش را به اندازه بچه هایش دوست دارد و نزدیک به 8 سال است آنها را کوتاه نکرده است. وی در کودکی عادت داشت ناخنهایش را بجود ولی هنگامیکه 13 ساله بود خانمی با ناخنهای بسیار بلند دید و تصمیم گرفت ناخنهایش را بلند کند این کارش خیلی زشت است.
 
 
 
او ماهانه ۱۰۰ پوند هزینه میکند تا ناخنهایش را طراحی و رنگ آمیزی کند و این کار حدود ۱۲ ساعت زمان میبرد. وی اضافه میکند از۸ سال پیش تصمیم گرفت ناخنهایش را از اندازه معمولی ۶ سانتی متری اش تا هر اندازه که امکان دارد بلندتر کند. او میگوید روزانه نیم ساعت طول میکشد تا او ناخنهایش را تمییز کند. وی اضافه میکند همه مردم کنجکاوانه به او نگاه میکنند و علاقمند هستند راز ناخنهای بلند او را بدانند،
 
 چندش آورترین و عجیب ترین ناخن هایی که دیده اید + عکس
 
برخی هم با تنفر از کنار او عبور میکنند و از اینکه ناخنهای به این بلندی را مشاهده میکنند حس بدی دارند. وی علیرغم مشکلاتی که در انجام کارهای خانه با آن روبروست قصد دارد ناخنهایش را بلندتر کند. او میگوید از اینکه پولهایش را صرف نگهداری از ناخنهایش کرده است خوشحال است و این کار را به هر چیز دیگری ترجیح میدهد.