پارس ناز پورتال

عکس مهتاب کرامتی در فیلم اشباح

مجموعه : اخبار سینما
عکس مهتاب کرامتی در فیلم اشباح
 
مهتاب کرامتی برای بازی در فیلم سینمایی «اشباح» جدیدترین فیلم داریوش مهرجویی جلوی دوربین محمود کلاری رفت. در خلاصه داستان فیلم «اشباح» آمده است: تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی مهتاب کرامتی سه‌شنبه شب برای بازی در فیلم سینمایی «اشباح» به کارگردانی داریوش مهرجویی جلوی دوربین محمود کلاری رفت و بازی خود را در این فیلم سینمایی آغاز کرد.

مهدی سلطانی، حسن معجونی و ملیکا شریفی‌نیا دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین محمود کلاری برای فیلم سینمایی «اشباح» رفته‌اند.پیش از این قرار بود پیمان معادی نقش دایی بابا را بازی کند که این موضوع منتفی شد.مهتاب کرامتی در نمایی از فیلم سینمایی«اشباح»

 

عکس مهتاب کرامتی در فیلم اشباح

مهتاب کرامتی، حسن معجونی، مهدی سلطانی، ملیکا شریفی نیا، هنگامه حمیدزاده و امیرعلی دانایی و احمد یاوری شاد از جمله بازیگران حاضر در این فیلم هستند.در خلاصه داستان «اشباح» آمده است: تیمسار سلیمانی که درگیر مسائل حاد زندگی است با همسر خود دچار مشکلات عجیبی می‌شود. سارا در کشاکش زندگی پرتلاطم خود با تیمسار، به فکر رهانیدن خود از زندگی است و در تقابل عشق و عقل که در قاموس مقررات جاری او نمی‌گنجد.
دایی‌بابا وکیل خانواده در تلاش آرام کردن اوضاع است و از سوی دیگر معمار برای اهداف خود شرایط سختی را برای ناجی خانم و دخترش بوجود آورده است.
 
مازیار نیز پس از آمدن به ایران درام‌های تازه‌ای را رقم می‌زند و اهالی خانواده چون شبح‌های سرگردان بدنبال خلوت‌های زندگی خود می‌گردند.محمود کلاری مدیر فیلمبرداری، نظام کیایی صدابردار، داریوش مهرجویی کارگردان، تهیه‌کننده و طراح هنری، مهین نویدی طراح چهره‌پردازی، امیرحسین قدسی طراح صحنه، وحید محمدی فر طراح لباس، رضا سخائی برنامه ریز و دستیار کارگردان، حنیف سروری دستیار کارگردان از جمله عوامل این اثر سینمایی هستند.