پارس ناز پورتال

درباره پلی استیشن 4 + عکس

درباره پلی استیشن 4 + عکس
 
بالاخره بعد از مدتها انتظار کنسول بازی پلی استیشن 4 به بازار آمد. سونی سعی کرده در این کنسول بسیاری از ایرادهایی را که از سوی گیمرها به کنسول هفت ساله نسل قبلی وارد بود در PS4 برطرف کند. طراحی پلی استیشن 4 مانند دو جعبه با ترکیب رنگ مشکی است که به شکل کج روی هم قرار گرفته اند. دسته های این کنسول با نام دوال شوک تقریبا شبیه نسل قبلی است اما تغییرات عمده ای هم داشته. در وسط آن یک صفحه لمسی و یک بلند گوی کوچک  به کار رفته و روی دسته دکمه ای با عنوان Share  مشاهده میشود.
 

درباره پلی استیشن 4 + عکس
 
سونی به واسطه تغییرات کوچکی که اعمال کرده بهترین کنسول بازی را تولید کرده است. نکته جالب دیگر این کنسول اینست که بطور متوسط هر ۱۵ دقیقه یکبار بازی را ذخیره می کند! همچنین در خلاقیتی جالب سونی آن را در رنگهای متنوع عرضه کرده است.گیمر همچنین می تواند بازی دلخواهش را از طریق رایانه اش بخرد و به طور خودکار دانلود آن به کنسول ارسال شود.
 
به گزارش پارس ناز همچنین بروزرسانی بازی های مختلف می تواند حین بازی کاربر انجام شود. به کمک دکمه شیر Share میتوان از بازی عکس و فیلم گرفت و برای دوستان در فیسبوک و… به اشتراک گذاشت. همچنین می توان بازی رابه صورت آنلاین به اشتراک گذاشت. قیمت این دستگاه حدودا ۴۰۰ دلار است.