پارس ناز پورتال

اسطوره موفق ترین مدل زن جهان چه کسی است؟

اسطوره موفق ترین مدل زن جهان چه کسی است؟
 
میراندا کر مدل 30 ساله استرالیایی که یکی از موفق ترین مدل های صنعت مد و زیبایی است، بارها از روابط بسیاری نزدیک خود با خانواده و بخصوص مادربزرگ 77 ساله اش صحبت کرده است. او در جدیدترین مصاحبه اش اعلام کرد مادربزرگش اسطوره و الگوی وی در زندگی است. سال گذشته او در مصاحبه ای اعلام کرده بود مادربزرگش ترفندهایی در خصوص زندگی مشترک و روابط زناشویی به او آموزش میدهد که شامل ترفندهای آرایشی و نوع لباس پوشیدن است و اینک این مدل زیبارو اعلام کرده است مادربزرگش الهام بخش وی در زمینه فعالیت در دنیای مد است.
 
اسطوره موفق ترین مدل زن جهان چه کسی است؟

میراندا کر اضافه میکند در زمینه مد و لباس به چیزهایی علاقمند است که از کودکی در ذهن او نهادینه شده است. او میگوید مادربزرگش همواره استایل و شیوه ای خاص در انتخاب آیتم های زنانه بخصوص لباس و کفش داشته است که روی این مدل جوان تاثیرگذار بوده است.  میراندا کر معتقد است پیروی از مد نیازمند تجمل و پیچیدگی خاصی نیست و تنها شامل انتخاب درست و مطمئن است. او میگوید مادر و مادربزرگش بزرگترین مربیان زندگی شخصی او هستند و استحکام و پایداری در زندگی را از آنها آموخته است.
 
اسطوره موفق ترین مدل زن جهان چه کسی است؟

میراندا کر اضافه میکند تولد فرزندش نقش مهمی در زندگی وی به عنوان یک مدل داشته است. به گزارش پارس ناز فعالیت به عنوان یک مادر پر مشغله در دنیای مد باعث شده است که انتخابهای او به سمت لباسهای راحت، آرایش های ملایم و کفش های بدون پاشنه متمایل شود چراکه او به عنوان یک مادر وقت زیادی برای رسیدگی های لازم به ظاهر خود را ندارد.