پارس ناز پورتال

نسل جدید تلویزیون های OLED خمیده وارد ایران شد (عکس)

نسل جدید تلویزیون های OLED خمیده وارد ایران شد (عکس)
ساعاتی پیش دفتر ال جی در ایران طی مراسم ویژه‌ای که با همکاری گلدیران و با حضور رسانه‌ های مختلف کشور برگزار گردید، ورود اولین تلویزیون منحنی شکل OLED خود به بازار ایران را جشن گرفت. در ادامه گزارش رونمایی این تلویزیون OLED خمیده که با نام مدل 55EA98000 روانه بازار کشور شده را مشاهده خواهید کرد.

 
 
 
این گردهمایی با حضور مدیران عالی شرکت‌های ال‌جی، گلدیران و جمعی از اصحاب رسانه، در رابطه با ورود تلویزیون OLED منحنی ال جی به کشور که اولین بار در نمایشگاه CES معرفی گردید و چند ماه بعد ابتدا وارد بازار کره و سپس بازار جهانی شد، برگزار شد. ال جی با فاصله نسبتا کمی این محصول را وارد بازار کشور نموده است.
 
به اعتقاد ال جی، تلویزیون OLED منحنی نشان از آغاز عصر جدیدی در تلویزیون‌ها دارد. این تلویزیون دارای انحنایی آیمکس مانند است که تجربۀ مشاهدۀ راحت و شگفت انگیزی ایجاد می‌کند. به لطف استفاده از چیدمان ساب-پیکسل‌ها به روش WRGB، تلویزیون OLED منحنی ال جی مدل 55EA98000 نسبت کنتراستی بی نهایت با سیاهی بسیار عمیق و سفیدی بسیار روشن را ارائه می‌دهد. نمایشگر منحنی این تلویزیون پیشرفته دقت رنگ باورنکردنی را، بدون در نظر گرفتن نور محیطی یا زاویۀ دید، ایجاد می‌کند.
 
نسل جدید تلویزیون های OLED خمیده وارد ایران شد (عکس)
 
تلویزیون OLED منحنی ال جی با ضخامت 4.3 میلیمتر و وزن 17 کیلوگرم فوق العاده باریک و سبک است.  پایۀ کریستالی این تلویزیون نیز شفاف در نظر گرفته شده تا جلوه ظاهری آن را مدرن‌تر کند.
 
تلویزیون OLED خمیده ال جی جزو خانواده تلویزیون‌های هوشمند این شرکت است و از این رو امکاناتی که این کمپانی در تلویزیون‌های هوشمند خود ارائه می‌کند در این تلویزیون نیز وجود دارند. در خلال مراسم رونمایی از تلویزیون خمیده ال جی، فرصتی را پیدا کردیم تا با کارشناسان محصول تلویزیون دفتر ال جی در ایران صحبت کنیم. آن‌ها اعلام نمودند که سخت در تلاش هستند تا نرم افزارهای بومی و فارسی بیشتری را تحت پلتفرم تلویزیون‌های هوشمند ال جی گسترش دهند و در حال حاضر نیز چندین عنوان اختصاصی برای کاربران ایرانی ارائه شده است.
 
 
نسل جدید تلویزیون های OLED خمیده وارد ایران شد (عکس)
 
تلویزیون OLED ال جی از ریموت کنترل جادویی نیز پشتیبانی می‌کند. این ریموت کنترل قادر به دریافت دستورات صوتی کاربر نیز می‌باشد.از نظر کیفیت ساخت و جنس بدنه نیز تلویزیون منحنی ال جی در سطح بسیار بالایی قرار دارد. این تلویزیون از جنس فیبر کربن ساخته شده است که مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارد.
 
قیمت تلویزیون 55 اینچ OLED ال جی زیر 30 میلیون تومان اعلام شد  که در مقابل قیمت جهانی 12 هزار دلاری آن قابل قبول به نظر می‌رسد.