پارس ناز پورتال

عکس های دیوانه کننده از اتومبیل پژو جدید (عکس)

عکس های دیوانه کننده از اتومبیل پژو جدید (عکس)
جدیدترین مدل پژو با نام RCZ R 2014 که از موتور 270 اسب‌بخار و بیشترین سرعت 250 کیلومتر بر ساعت بهره می‌ برد، از اوایل ژانویه/ اواسط دی‌ماه روانه بازار اروپا خواهد شد.پژو مدل تمام جدید RCZ R 2014 را تا دو ماه دیگر به بازار عرضه می‌کند. این خودرو نیرومندترین خودروی جاده‌ای پژو است که تا به حال به فروش رسیده است.
 

RCZ R با الهام از خودروی مسابقه‌ای RCZ R Racing Cup ساخته شده است. این مدل 10 میلی‌متر پائین‌تر کشیده شده و از یک موتور فوق نیرومند سود می‌جوید. موتور 1.6 لیتری بنزینی آن به توربوشارژر مجهز شده و 270 اسب بخار نیرو و 330 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.به گزارش پارس ناز میزان آلایندگی موتور مطابق با بالا ترین استانداردهای یورو 6 است (145 گرم در هر کیلومتر). یک جعبه دنده 6 سرعته دستی بازده موتور را به چرخ‌های منحصربه‌فرد 19 اینچی آن منتقل می‌کند. شتاب گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن 5.9 ثانیه طول می‌کشد و بیشینه سرعتش 250 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

یک دستگاه دیفرانسیل تورستن به خودرو الحاق شده تا تا گریپ آن ارتقا یابد. علاوه براین قسمت جلو و عقب عریض‌تر شده و کشش خودرو افزیش یافته است. در تنظیمات از ضربه‌گیرها صرف نظر شده و کمک‌فنرها و آنتی‌رول بارها استحکام یافته‌اند. آیرودینامیک و کنترل تعادل خودرو در سرعت های بالاتر نیز در اثر به کارگیری اسپویلر جدید عقب بهبود پیدا کرده است. این امر موجب افزایش نیروی عمودی عقب می‌شود.قیمت هر دستگاه RCZ R 2014 حدود 32,000 پوند (حدود 155 میلیوون تومان) برآورد شده و از اوایل ژانویه/اواسط دی‌ماه به بازارهای اروپا می‌ آید.