پارس ناز پورتال

ساندرا بولاک ببخشید بدون آرایش فیلم بازی کردم

مجموعه : اخبار سینما
ساندرا بولاک ببخشید بدون آرایش فیلم بازی کردم

ساندرا بولاک هنرپیشه‌ی محبوب آمریکایی و برنده‌ی اسکار، که برای اکران آخرین فیلمش جاذبه به انگلستان سفر کرده است، در گفتگوی تلویزیونی جاناتان راس شرکت کرد.

 

کافه سینما: بولاک درباره‌ی فیلم جدیدش «جاذبه» که در آن با «جورج کلونی» همبازی شده است، گفت: «من و جورج هیچ وقت فکر نمی‌کردیم «جاذبه» این همه مورد استقبال تماشاگران و منتقدان قرار بگیرد. ما فیلم کامل را ندیده بودیم و اولین باری که می‌خواستیم فیلم را ببینیم در جشنواره‌ی ونیز بود، وقتی فیلم تمام شد، داشتیم به چهره‌ی تماشاگران نگاه می‌کردیم تا بفهمیم از فیلم خوش‌شان آمده یا نه، اما چون همگی عینک تری-دی به چشم داشتند، نمی‌شد تشخیص داد! اما همین که ما را در سالن سینما هو نکردند، فهمیدیم که واقعا از فیلم خوش‌شان آمده است.

در این هنگام «راس» از بولاک راجع به همکاری و رابطه‌اش از جورج کلونی پرسید. بولاک در جواب گفت: «به گمانم من و جورج تنها بازیگرانی در این حرفه هستیم که تا به حال با هم، قرار غیر کاری نداشتیم!! چون ما اشتراکات زیادی در اخلاق‌های بد داریم.

ساندرا بولاک ببخشید بدون آرایش فیلم بازی کردم

ساندرا بولاک، در جواب تمجیدهای راس از بازی‌اش در فیلم جاذبه گفت که «پیشاپیش از همه‌ی بییندگان، به خاطر نداشتن آرایش در «جاذبه» عذرخواهی می‌کنم»! او ادامه داد: «شانس هم که ندارم! حالا نه تنها فیلم به صورت سه‌بعدی نمایش داده می‌شود، بلکه همه به صورت آی-مکس فیلم را می‌بینند! فکر هم نمی‌کنند که یک فضانورد، وقت ندارد آرایش بکند!!» که دراین هنگام مجری برنامه گفت: «ولی به نظرت جورج کلونی هم همین حس را دارد؟» که بولاک با خنده‌ای اعتراف کرد: «جورج همچین مشکلی با نمایش سه‌بعدی نخواهد داشت.»

ساندرا بولاک ببخشید بدون آرایش فیلم بازی کردم

در قسمت دیگری از برنامه، «راس» از بولاک پرسید که چطور از زرشک طلایی، به اسکار رسیده؟ و بولاک جواب داد: «مهم‌ترین نکته این است که کمدی بازی کردن ریسک بزرگی است، چون وقتی طنزش نگیرد، هیچ جوری نمی‌شود کمی بهترش کرد. نه موسیقی، نه فیلمبرداری و نه تدوین کمکی نمی‌کنند… زرشک طلایی را پذیرفتم چون کمدی‌اش در نیامده بود و خب، کسی جز من این جایزه را قبول نمی‌کرد.

ساندرا بولاک ببخشید بدون آرایش فیلم بازی کردم