پارس ناز پورتال

برای مردان اینگونه آرایش نکنید

برای مردان اینگونه آرایش نکنید

شما هم در آرایش تان این اشتباهات را انجام دهید مطمئن باشید تمام مردان اطراف تان از شما منزجر خواهند شد.

1 – لب های چسبنده براق
در سال های اخیر رژ لب های چسبنده براق در بازار رواج پیدا کرده است و اغلب لزج هستند و همه چشمها به آنها خیره می شوند. اما شما باید بدانید که مردها از لب هایی که اینگونه چسبنده و براق هستند منزجرند . لبهایی که به طور معمول ساعتها به طور چسبانی روی هم چسبیده اند!

2 – موهای چوب شده
هیچ مردی دوست ندارد به سمت زنی برود و انگشتانش را در موهای کسی فرو بکند که موهایش را از فرط آرایش با انواع اسپری و کرم موها به حالت چوب درآورده است . به دنبال آرایش مویی باشید که کاربردی تر باشد موهایی که فرهای زیبا به موهای شما بدهد و یا یک دم اسبی بسیار شیک و زیبا!

3 – رژ لب های برجسته
یکی زیادی روشن است و دیگری زیادی تیره؛ اما زمانیکه نوبت به سایه های رژ لب می رسد مردان سخت گیر می شوند. یک رنگ صورتی طبیعی می تواند ایده ای کاملا مناسب برای لب های یک خانم متشخص باشد
 
4 – موهای اضافه شده ( اکستنشن ها )
مردها هرچیزی را به صورت طبیعی اش دوست دارند. می توانید انواع جواهرات و لوازم آرایش را در کیفتان داشته باشید ، انواع اکستنشن ها ، زنجیرها اما سعی کنید خودتان را به شکل عروسک در نیاورید.

5 – چشمان زیاده از حد دودی شده
این فقط شمایید و یک آینه و یک سایه چشم. اما اگر زیاد از این سایه چشم تان استفاده کنید خودتان را در آینه بسیار زشت و غیرطبیعی می بینید. اگر سایه چشمان تان بیش از حد تیره و دودی باشد جلوه ناخوشایندی به چهره شما خواهد داد. یک آرایش ملایم و دودی جذاب می تواند هر مردی را به سمت شما جذب کند.

6 – نارنجی بد رنگ
رنگ برنزه بسیار زیبا و جذاب است اما نه آنگونه که شما را تبدیل به پرتقال کند. به دنبال رژ گونه ای باشید که به طور طبیعی یک درجه تیره تر از پوست صورت تان باشد. اگر نگرانید که اشتباه کنید ، رژ گونه خود را با یک مرطوب کننده یا لوسیون مخلوط کنید و سپس آن را به صورت تان بمالید.

7 – مانیکورهای تیره ، براق و طرح دار
اگر مانیکورهای شما مشکی ، درخشان و پرتلالو مخصوص با زمینه مشکی هستند مردان را از خودتان ناامید کرده اید آنها با دیدن این شکل از مانیکورها دیوانه می شوند.