پارس ناز پورتال

افشای بازیگر ایرانی که با پارتی پدرش وارد سریال شد

مجموعه : اخبار سینما
افشای بازیگر ایرانی که با پارتی پدرش وارد سریال شد
شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر به واسطه حضور پدرش در مقام مدیر شبکه 5 این حق را به خودش داده تا در سریال های مربوط به این شبکه حضور داشته باشد.


حتما در مورد ورود برخی بازیگران به این حرفه چیزهای زیادی شنیده اید. چه بسیار بازیگرانی که به مدد حضور پدر، مادر و یا دیگر اعضا خانواده خودشان پا به عرصه سینما و تلویزیون گذاشته اند. پگاه آهنگرانی، باران کوثری،رضا داوودنژاد، برزو ارجمند و خیلی افراد دیگر همگی به مدد تولد در خانواده ای هنرمند شانس بازیگری را پیدا کردند و اگر نخواهیم از حق بگذریم اغلب آنها هم در حوزه خود موفق بوده اند.


اما بشنوید از بازیگری جوان به نام مجتبی رجبی معمار، که احتمالا چهره اش را از شبکه 5 سیما دیده اید. او یکی از بازیگران ثابت عملیات 125 بهروز افخمی بود و در سریال های دیگری نظیر سرقت ادبی، شب می گذرد، در انتهای کوچه زمستان، انتقاد، گمشده و سایه روشن که همگی از شبکه 5 پخش شدند حضور داشت. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر به واسطه حضور پدرش در مقام مدیر شبکه 5 این حق را به خودش داده تا در سریال های مربوط به این شبکه حضور داشته باشد و هر چند به اذعان بسیاری از کارشناسان استعداد خاصی در زمینه بازیگری ندارد اما «مجید رجبی معمار» پارتی بسیار خوبی برای او شده تا بدون داشتن هیچ افتخار خاصی چهره بشود.