پارس ناز پورتال

مردی با دست های عجیب و ترسناک (عکس)

مردی با دست های عجیب و ترسناک (عکس)
دست این مرد10 کیلو وزن و ۳۰ سانتیمتر قد دارد که بسیار عجیب است.عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!“لیو هوآ” (Liu Hua) زمانی که به دنیا آمد، انگشت شست، انگشت نشانه و میانی دست چپش بزرگ تر از حالت معمول بود. او الان ۲۴ ساله است. علت این امر، بیماری ناشناخته‌ای اعلام شد ، این در حالی بود که استخوان و بافت نرم دست او با سرعت باورنکردنی رشد می‌کرد. رشد سه انگشت و دست لیو تأثیر عجیبی در زندگی‌اش ایجاد کرده بود.

 
مردی با دست های عجیب و ترسناک (عکس)
 

عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!زمانی که لیو در بیمارستانی در شانگهای بستری شده بود، انگشت شست دست چپ او حدود ۲۶ سانتیمتر، انگشت اشاره‌اش ۳۰ سانتیمتر و انگشت میانی‌اش ۱۵ سانتیمتر گزارش شد. وزن کلی دست چپ او حدود ۱۰ کیلوگرم اعلام شده بود. به گفته مدیر بیمارستان این بزرگ ترین دست در جهان بود، بنا بر اظهارات وی، رشد دست لیو چند سالی است که متوقف شده است، بنابراین عمل جراحی پلاستیک قابل اجراست.

 

عجیب ترین دستی که تابحال دیده اید!!!20جراح برای کوچک کردن انگشتان او مشغول جراحی شدند. آنها ۵ کیلوگرم استخوان و گوشت از دست او جدا کردند. گفتنی است مرحله دوم جراحی برای شکل دهی دست لیو به حالت عادی صورت گرفت.