پارس ناز پورتال

برهنگی دختر رییس جمهور غوغا به پا کرد (عکس)

مجموعه : مجله خبری روز
برهنگی دختر رییس جمهور غوغا به پا کرد (عکس)
گلناره کریم اف دختر رئیس جمهور 75 ساله ازبکستان با انتشار عکس برهنه خود سبب خشم و کینه مردم ازبکستان و پدرش نسبت به خود شد. این در حالی است که پدر او به شدت بیمار است و احتمال میرود در صورت مرگ و یا عدم توانایی در انجام امور این وظیفه به دخترش محول خواهد شد.


رئیس آژانس اطلاعات ازبکستان که سابقا از روسای " ک گ ب" نیز بوده است میگوید : اتهاماتی نظیر فساد مالی و اخلاقی و اکنون نیز تصاویر برهنه دختر از جمله مسائلی است که اعتبار و آبروی این خاندان را خدشه دار کرده است .گفته میشود وقتی رئیس  سازمان اطلاعات ازبکستان این تصاویر را به کریم اف 75 ساله نشان داده است وی به شدت خشمگین شده و تلفن همراه و زیرسیگاری روی میز کارش را به سمت او پرتاب کرده  و سپس با احضار دخترش سیلی محکمی به او زده است.


به گفته شاهدان این مرد 75 ساله مدتها در کاخ ریاست جمهوری در تاشکند سرگردان و سردرگم بوده و ساعتها بی وقفه و بدون کنترل گریه کرده است.

گلناره به عنوان یکی از زنان قدرتمند آسیای مرکزی به شمار می رود و صاحب یک کانال رادیو و تلویزیون کابلی است و گفته میشود ثروتش بالغ بر 400 میلیون پوند میباشد. او هفته گذشته اعلام کرد از سوی مخالفان پدرش با جیوه مسموم شده است که سریعا مداوا شده و خطری او را تهدید نکرده است.