پارس ناز پورتال

فیلمی با کارگردانی آنجلینا جولی (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
فیلمی با کارگردانی آنجلینا جولی (عکس)
فیلم زندگی‌نامه‌ای «نشکسته» به کارگردانی آنجلینا جولی این روزها در خلیج مورتن در استرالیا در حال فیلمبرداری است.جک اوکانل، دونال گلیسن، گارت هدلوند، فین ویتراک و جی کورتنی در «نشکسته» (Unbroken) تولید شرکت یونیورسال بازی می‌کنند.


داستان درباره لویی زامپرینی (اوکانل) ورزشکار شرکت‌کننده در المپیک ۱۹۳۶ برلین و قهرمان جنگ است که در جنگ جهانی دوم از یک سانحه هوایی جان سالم به در برد و ۴۷ روز را روی یک کَلَک گذراند. در نهایت ژاپنی‌ها او را به دام انداختند و به یک اردوگاه زندانیان جنگی فرستادند.

اوکانل، گلیسن و ویتراک برای بازی در اولین صحنه‌های خود در «نشکسته» که مربوط به روزهای پس از سقوط هواپیماهاست، تحت یک رژیم غذایی سخت قرار گرفتند.«نشکسته» با اقتباس از کتابی به همین نام نوشته لورا هیلنبرند («سیبیسکت: یک افسانه آمریکایی») ساخته می‌شود. این کتاب سال ۲۰۱۰ منتشر شد و ۱۴ هفته در نیویورک تایمز در صدر فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌ها بود.

جولی پروژه «نشکسته» را با همکاری متیو بائر و اروین استاف تهیه می‌کند.

 
 

ریچارد لاگراونیز، ویلیام نیکلسن و برادران کوئن در مراحل مختلف روی فیلمنامه این پروژه کار کرده‌اند و راجر دیکینز فیلمبردار است.«نشکسته» قرار است ۱۶ ژانویه ۲۰۱۵ اکران شود. این فیلم پس از «در سرزمین خون و عسل» در ۲۰۱۰ دومین تجربه کارگردانی جولی است.