پارس ناز پورتال

درخواست خجالت آور بازیگر زن مشهور از مردها

مجموعه : اخبار سینما
درخواست خجالت آور بازیگر زن مشهور از مردها
یک بازیگر مطرح کانادایی در اقدامی خجالت آور و عجیب با مردانی که او را به بهترین رستورانهای مورد علاقه اش به شام دعوت کنند قرار ملاقات میگذارد.


"ارین واتر اسپون" 23 ساله فهرستی از بهترین و گرانترین رستورانهای تورنتو را در وبلاگش قرار داده و هر مردی که حاضر باشد او را برای شام به یکی از این رستورانها دعوت کند او با وی قرار ملاقات خواهد داشت.


او در توجیه این عمل عجیب و شرم آور میگوید : همه ما میدانیم که در زندگی چیزهایی هست که رسیدن به آنها بسیار سخت خواهد بود . من هم تصمیم گرفتم به صورت سریالی با مردانی که حاضرند مرا به آرزوهایم برسانند قرار ملاقات بگذارم.
وی اضافه میکند این باید باعث افتخار مردان باشد که با من قرار داشته باشند و شام را کنار من بخورند.

این بازیگر زن در بسیاری از سایتهای دوست یابی ثبت نام کرده و یکی از شرایطش برای قرار ملاقات این است که هیچ نوع رابطه فیزیکی برقرار نشود.

بازیگر زن کانادایی اعتراف کرده است که از کودکی عاشق غذاخوردن در رستورانهای گرانقیمت بوده است اما دوست ندارد همه درآمدش را صرف شام خوردن در رستورانها کند. او میگوید این کار به آن راحتی که همه تصور میکنند نیست و او مجبور است گاهی حرفهای زشت و زننده ای را تحمل کند تا بتواند شام مورد علاقه اش را در رستوران سرو کند. او اضافه میکند در تمام این مدت هنوز نتوانسته است از میان این مردان مرد مورد علاقه اش را پیدا کند و هنوز هم با هیچ یک از این مردان دو بار بیرون نرفته است.