ماشين عروس جالب و خاص در تهران +عکس ماشين عروس جالب و خاص در تهران +عکس ابیگل جانسون زن میلیاردر و موفق در دنیای تجارت + عکس ابیگل جانسون زن میلیاردر و موفق در دنیای تجارت + عکس آرزوی مادربزرگ 80 ساله و کمک خوانندگان سرشناس به او آرزوی مادربزرگ 80 ساله و کمک خوانندگان سرشناس به او این مرد باهوش ترین فرد دنیا است این مرد باهوش ترین فرد دنیا است کشف مجسمه خدایان آشوری در مریخ + عکس کشف مجسمه خدایان آشوری در مریخ + عکس زوجی به دنبال اسپانسر عروسی + عکس زوجی به دنبال اسپانسر عروسی + عکس خیابانی که با هزاران عکس مستهجن پوشانده شد +عکس خیابانی که با هزاران عکس مستهجن پوشانده شد +عکس یک پسر عجیب با خصوصیات معروف خون‌ آشام ها (عکس) یک پسر عجیب با خصوصیات معروف خون‌ آشام ها (عکس) شوخی جالب دو برادر برای شوکه کردن خواهر کوچکتر شوخی جالب دو برادر برای شوکه کردن خواهر کوچکتر عکس هایی از بیمارستان مشهور عروسک‌ ها در استرالیا عکس هایی از بیمارستان مشهور عروسک‌ ها در استرالیا مهماندار زیبای این هواپیما اشک مسافران را درآورد + عکس مهماندار زیبای این هواپیما اشک مسافران را درآورد + عکس بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2014 بهترین فیلم های رمانتیک در سال 2014 بیماری عجیب و چندش آور این دختر خانم زیبا +عکس بیماری عجیب و چندش آور این دختر خانم زیبا +عکس کادو پیچی به شکل شکلات کادو پیچی به شکل شکلات این گربه باهوش و نابینا پیانو می نوازد + عکس این گربه باهوش و نابینا پیانو می نوازد + عکس تبلیغات تبادل همسر برای رهایی از زندگی یکنواخت!! تبلیغات تبادل همسر برای رهایی از زندگی یکنواخت!! مرد 117 ساله لبنانی باز هم صاحب فرزند شد مرد 117 ساله لبنانی باز هم صاحب فرزند شد خبر جنجالی غرق شدن مبتکر چالش مشهور سطل آب و یخ خبر جنجالی غرق شدن مبتکر چالش مشهور سطل آب و یخ خود فروشی دختر جوان به خاطر مادر بیمارش خود فروشی دختر جوان به خاطر مادر بیمارش چه  درس هایی از مورچه ها میتوان آموخت چه درس هایی از مورچه ها میتوان آموخت

سیاره ای که اخترشناسان را شوکه کرد (عکس)

اخترشناسان، سیاره ای با چگالی مشابه زمین در خارج از منظومه شمسی کشف کردند.دانشمندان برای نخستین بار سیاره ای در ماورای منظومه شمسی کشف کرده اند که نه تنها اندازه ای مشابه زمین دارد، بلکه میزان سنگ و آهن موجود در این سیاره نیز مشابه کره خاکی است.اخترشناسان، کشف این سیاره با تلسکوپ فضایی کِپلِر را گام مهمی برای یافتن دیگر سیاره های قابل سکونت در فضا می دانند.سیاره جدید موسوم به کِپلر 78- بی ((Kepler-78b در مدار ستاره ای کوچکتر از خورشید، در صورت فلکی سیگنوس و فاصله چهارصد سال نوری از زمین قرار دارد.

هر سال نوری تقریباً معادل ده تریلیون کیلومتر یا  فاصله ای است که نور با سرعت سیصد هزار کیلومتر در ثانیه، در مدت یکسال طی می کند. تلسکوپ فضایی کپلر ناسا (سازمان فضایی آمریکا) که سیاره های جدید را هنگام حرکت آنها در مدار ستاره ها با مسدود شدن پرتو نور شناسایی می کند، پارسال سیاره کپلر 78- بی را کشف کرد.اما بعداً اندازه گیری ها نشان داد قطر این سیاره فقط بیست درصد بزرگتر از قطر زمین است.گرچه سطح مذاب ودمای زیادی این سیاره ، آن را برای زندگی نامناسب کرده است، تیمی از اخترشناسان مستقل کوشیدند جرمِ مخصوص (چگالی) کپلر-78 بی را از روی زمین اندازه گیری کنند.

این دانشمندان با استفاده از تلسکوپ های مختلف، جاذبه موجود بین سیاره کوچک و ستاره والد را اندازه گیری کردند تا از این اطلاعات برای حدس زدن وزن و ترکیبات موجود در سیاره استفاده کنند.

این اخترشناسان این هفته با ارائه دو مقاله علمی در ژورنالِ نیچِر اعلام کردند تلاش آنها موفقیت آمیز بوده است و آنها به این نتیجه رسیده اند که کپلر-78 و زمین تقریباً به یک اندازه چگالی دارند و این نشان می دهد سیاره جدید عمدتاً از سنگ و آهن تشکیل شده است.چگالی زمین تقریباً پنج و نیم گرم در هر سانتی متر مکعب است.

دانشمندان قصد دارند همین اندازه گیری را برای دیگر سیاره ها با ابعاد مشابه زمین تکرار کنند که بسیار متعجب است، اما این کار با فناوری های امروز امکان پذیر نیست. کپلر-78 بی در زمره دوازده سیاره ای است که به تازگی کشف شده اند و مدار آنها در فاصله بسیار نزدیکی از ستاره والد قرار دارد. به عنوان مثال، کپلر-78 بی در هر هشت ساعت و سی دقیقه یک دور کامل در مدار ستاره والد می چرخد.