پارس ناز پورتال

حرکت جنجالی بیانسه بخاطر هوادارش خبرساز شد

مجموعه : اخبار سینما
حرکت جنجالی بیانسه بخاطر هوادارش خبرساز شد
یکی از هواداران خوش شانس بیانسه هفته گذشته تصویری از خود کنار این خواننده معروف هالیوودی در اینترنت قرار داد که بسیار جنجالی شده و داستان جالبی دارد که سبب شد به سوژه ای رسانه ای تبدیل شود.


یک هوادار 15 ساله حاضر در کنسرت بیانسه در استرالیا موفق شد تصویری از خودش و بیانسه در حال اجرا به یادگار ثبت کند . بیانسه وقتی متوجه حضور وی در کنار سن اجرا شده و متوجه شد او درحال عکس گرفتن است کنار او روی سن نشست تا کادر تصویر او باشد. این دختر 15 ساله  تصویر یادگاری اش را روی صفحه شخصی اش قرار داد و از آن به عنوان بهترین لحظه زندگی اش یاد میکند.

او اضافه کرده است : اصلا باور نمیکنم این اتفاق رخ داده باشد، باور نمیکنم که در میان این جمعیت و درآن لحظه شلوغ بیانسه متوجه من  و تلفن همراهم شده باشد. تنها زمانی فهمیدم که او در کنار من خم شد و بهترین صحنه زندگی من اتفاق افتاد.این تصویر سریعا در دنیای مجازی منتشر شد .
 
بیانسه اکنون در حال اجرای تور بین المللی " خانم کارتر" است که برگرفته از نام خانوادگی همسر او میباشد.وی در این سفر طولانی و بین المللی دختر کوچک دو ساله اش بلو ایوی را به همراه برده است و لحظات شاد و به یاد ماندنی کنار او دارد. این تور بین المللی در تاریخ 22 دسامبر سال جاری در بروکلین به پایان میرسد و او به امریکا باز میگردد.