پارس ناز پورتال

رسوایی خبرساز بوتاکس نیکول کیدمن (عکس)

مجموعه : اخبار سینما
رسوایی خبرساز بوتاکس نیکول کیدمن (عکس)
همین پارسال بود که نیکول بر طبیعی بودن چهره اش اصرار می کرد، ولی بالاخره اعتراف کرد که بوتاکس کرده و از نتیجه آن اصلاً راضی نیست. در پنجمین مراسم سالانه "قدرت زنان" Variety که روز جمعه در بورلی هیلز برگزار شد، چهره او چیز دیگری می گفت.صورت این بازیگر 46 ساله کاملاً صاف بود و وقتی با شارلیز ترون حرف می زد یا می خندید، صورتش کاملاً بی حالت به نظر می رسید.
 


سال گذشته نیکول در مورد صورت بدون چروک و کاملاً صافش گفته بود که هیچ جراحی و عملی انجام نداده و صورتش طبیعی است. آن موقع او اصرار داشت که بوتاکس نکرده است. ولی بالاخره اعتراف کرده که تزریق ضدچروک داشته، ولی دیگر نمی خواهد این کار را بکند تا بتواند کنترل عضلات صورت و حالت های چهره اش را داشته باشد.او در ماه فوریه به روزنامه ایتالیایی لا رپوبلیکا گفته بود: «من جراحی نکردم، بوتاکسو متأسفانه امتحان کردم و دیگه این کارو نکردم و حالا دوباره می تونم کنترل صورتمو داشته باشم.»با آنکه او بوتاکس را امتحان کرده، ولی می گوید که برای آنکه ظاهر خوبی داشته باشد، رژیم غذایی درست و ورزش را در برنامه اش قرار داده است.
 


او می گوید: «من کاملاً طبیعی ام. ضدآفتاب می زنم، سیگار نمی کشم و از خودم مراقبت می کنم و از گفتن این به خودم افتخار می کنم. هر کس می تونه با صورتش هر کاری بکنه، من کاری به کسی ندارم، ولی خودم معتقدم که باید از لحاظ جسمانی رو فرم باشم. من اینطوری بزرگ شدم. من نمی تونم تو آفتاب برم، چون پوستم روشنه. وقتی جوونتر بودم برام کابوس بود، ولی حالا مزایاشو می بینم.»در این مراسم که در هتل چهارفصل بورلی ویلشایر برگزار شد، شارلیز ترون 38 ساله و چند هنرپیشه درجه یک دیگر از جمله جسیکا آلبا، کری واشینگتن، جنیفر هادسون، الیزابت بنکز و امی پوئلر شرکت کردند.