پارس ناز پورتال

خودروهای غیر عادی و عجیب موتوری (عکس)

خودروهای غیر عادی و عجیب موتوری (عکس)
بسیاری از ما انسان ها علاقه داریم که خودروی مخصوص خودمان را داشته باشیم از این رو ممکن است دست به کار های جالبی بزنیم. ساخت خودروهای غیرعادی، امری است که بسیاری به آن علاقه دارند و هر روز یک محصول جدید ابداع می کنند.

**باربیکیو



"تیم کوالک" در سال 2005 وسیله ای بسیار جالب طراحی کرد که به کمک آن می توانست 120هات داگ را تنها در سه دقیقه درست کند. این مرد با متصل کردن یک موتور هشت سیلندر با حجم 5.7 لیتر به یک باربیکیو توانست خودروی خود را به پایان برساند و در مسابقات مختلف نیز شرکت کرد.

**صندلی راحتی



"دنیس اندرسون" پیرمرد 61 ساله ای است که با ترکیب کردن نیرومحرکه موتور سیکلت با یک صندلی راحتی، وسیله ای جالب ساخته است. این صندلی راحتی تمام وسایل یک خودرو به مانند چراغ، کمربندایمنی و … را داراست و میتواند به سقف سرعت 40کیلومتر در ساعت برسد. البته این مرد به خاطر ورود غیر مجاز به خیابان ها دستگیر و راهی زندان شد.

**میز بیلیارد


یک طراح 48 ساله به نام "کالینبال سوکار"چندی پیش یک میز بیلیارد را تبدیل به خودروی جالبی کرد که میتوانست با سرعت 50 کیلومتربرساعت حرکت کند. این میزبیلیارد در کمال تعجب توانست مجوز تردد در خیابان ها ر انیز بدست آورد ولی استفاده از آن به خاطر حالت عجیبش بسیار سخت است.

**تردمیل


تردمیل"اوماس" نام تردمیلی است که تمام قوانین را شکسته است و حالا به یک تردمیل موتوری تبدیل شده است. این تردمیل دارای موتوری 200 سی سی است که قابلیت شارژ به وسیله دویدن روی آن را داراست. این قابلیت بر به صرفه بودن آن بسیار تاثیر گذاشته است.

**تخت خواب


"آنتونیو ناواراو" مردی است که 95 درصد از توانایی حرکتی اش را از دست داده است از این رو تنها قادر به تکان دادن سر و چند انگشتش است. تعدادی از مهندسین اسپانیایی چندی پیش تخت خواب او را تبدیل به یک خودرو کردند تا او بتواند به راحتی سفر کند. البته او پس از وارد شدن به اتوبان توسط پلیس دستگیر شده است…