پارس ناز پورتال

اتفاق جالب و رمانتیک در بازی بارسلونا رئال مادرید

اتفاق جالب و رمانتیک در بازی بارسلونا رئال مادرید
قبل از بازی بارسلونا رئال مادرید که مهیج‌ ترین دربی فوتبال باشگاهی دنیا است یک اتفاق بسیار جالب در ورزشگاه نیوکمپ رخ داده است که دانستنش خالی از لطف نیست ، باشگاهی که از ساعت 19:30 روز شنبه به وقت تهران دو تیم بارسلونا و رئال مادرید جدال سنتی خود را موسوم به ال کلاسیکو برگزار کردند.


به گزارش وب سایت رسمی باشگاه بارسلونا، ورزشگاه نیوکمپ علاوه بر میزبانی بازی‌ های خانگی این تیم هر از گاهی پذیرای مراسم‌ های دیگری نیز بوده است. این بار در فاصله 48 ساعت تا برگزاری ال کلاسیکو یک زوج ژاپنی که هوادار تیم بارسا محسوب می‌شوند با همکاری مسئولان این باشگاه جشن ازدواج خود را در زمین چمن ورزشگاه نیوکمپ برگزار کردند.


"کنیا کیشیموتو" و "نوزومی" عروس و داماد جوانی ژاپنی هستند که این ورزشگاه نیوکمپ جشن عروسی خود را برگزار کردند. کیشیمورو در گفتگو با تلویزیون رسمی باشگاه بارسلونا در این خصوص گفت: من 15 سال است که در شهر بارسلونا زندگی می‌کنم و در این 15 سال حتی یک بازی خانگی این تیم را نیز از دست نداده‌ام. اینجا تئاتر رویاهای من است.

او که در یک تیم آماتور بازی می‌کند و کارلس پویول را الگوی خود معرفی کرده است در این مراسم یک پیراهن با نام پویول را از سران باشگاه هدیه گرفت. مسئولان باشگاه بارسلونا همچنین به زوج این هوادار ژاپنی یک پیراهن با نام آندرس اینیستا را هدیه دادند. پس از آن هم زوج ژاپنی هوادار بارسلونا در بخش های مخلتف ورزشگاه عکس یادگاری گرفتند.