پارس ناز پورتال

انتقاد اشکان خطیبی در مورد شعرهای فرزاد حسنی

مجموعه : اخبار سینما
انتقاد اشکان خطیبی در مورد شعرهای فرزاد حسنی
مشکل اینجاست که ترانه‌سراهای ایرانی عادت کرده‌اند که فقط کلمات و اشعار دم‌دستی و عاشفانه بنویسند و بسیار احساساتی برخورد کنند. الان هم فکر کنم فرزاد حسنی به خاطر این نظری که در مورد شعرهایش دادم حسابی از دست من دلخور شود.اشکان خطیبی در یکی از مصاحبه‌های اخیر خود که به واسطه انتشار آلبوم موسیقی ترافیک صورت گرفته بود،
 
با اشاره به اشعار فرزاد حسنی و ضمن انتقاد از سرودن ترانه‌های صرفا عاشقانه برای تمام آلبوم‌های موسیقی گفت: مشکل اینجاست که ترانه سراهای ایرانی عادت کرده‌اند که فقط کلمات و اشعار دم دستی و عاشفانه بنویسند. الان هم فکر کنم فرزاد حسنی به خاطر این نظری که در مورد شعرهایش دادم حسابی از دست من دلخور شود اما واقعا این طور است.

 


وی ادامه داد: یک روز از صدا و سیما به من گفتند آهنگی برای برنامه “سین مثل سریال” می‌خواهیم. و من هم چند کار به بچه‌ها سفارش دادم. بعد یک شعری از فرزاد حسنی به ما دادند که باید روی آن آهنگ می‌ساختیم ولی من گفتم این ترانه عاشقانه است و با مضمون برنامه هم‌خوانی ندارد، اما پاسخ دادند این سیاست تلویزیون است. نمی‌دانم چرا همه چیز به عشق و محبت و و دوری و هجران و اینجور چیزها ختم می‌شود.