پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

مدل 80 ساله به تیتر اول رسانه های مد تبدیل شد + عکس مدل 80 ساله به تیتر اول رسانه های مد تبدیل شد + عکس مرد مقدس و معروف در آغوش دو دختر جوان! (عکس) مرد مقدس و معروف در آغوش دو دختر جوان! (عکس) زیباترین دختران شایسته 6 دهه اخیر !+عکس زیباترین دختران شایسته 6 دهه اخیر !+عکس ازدواج شرم آور این زن با دوگربه و همخوابی با آن ها ازدواج شرم آور این زن با دوگربه و همخوابی با آن ها رهایی از حس بد درماندگی رهایی از حس بد درماندگی بارداری عجیب یک زن با اردکی در رحم  +عکس بارداری عجیب یک زن با اردکی در رحم +عکس هدیه مار سمی به دختر دانشجو !! هدیه مار سمی به دختر دانشجو !! کفش های دراز برای کم کردن سرعت و درک بهتر محیط در اطراف کفش های دراز برای کم کردن سرعت و درک بهتر محیط در اطراف هنرنمایی جالب و دیدنی دختران نوجوان کره ای + عکس هنرنمایی جالب و دیدنی دختران نوجوان کره ای + عکس کار عجیب و جالب یک مرد به مدت 15 سال + تصویر کار عجیب و جالب یک مرد به مدت 15 سال + تصویر سوژه شدن شکلات دزدی یک دختر مدل هلندی سوژه شدن شکلات دزدی یک دختر مدل هلندی وسایل عجیب برای زیبا شدن در قدیم +عکس وسایل عجیب برای زیبا شدن در قدیم +عکس چند نوع از خوراکی های دنیا که عجیب واقع شدند (عکس) چند نوع از خوراکی های دنیا که عجیب واقع شدند (عکس) برترین رکوردهای شاخص در کتاب گینس (27) برترین رکوردهای شاخص در کتاب گینس (27) این دختر جوان بزرگترین پای اروپا را دارد +عکس این دختر جوان بزرگترین پای اروپا را دارد +عکس دستان بزرگ این زن تایلندی رسانه ای شد دستان بزرگ این زن تایلندی رسانه ای شد این پسر کلا چیزی به خاطر نمی آورد این پسر کلا چیزی به خاطر نمی آورد این دختر چینی لب و دماغش توسط موش خورده شد این دختر چینی لب و دماغش توسط موش خورده شد تکنولوژی هایی که انسان ها از حیوانات تقلید کردند تکنولوژی هایی که انسان ها از حیوانات تقلید کردند حضور زنان اروپایی در کلاس رقص و عشوه ایرانی + عکس حضور زنان اروپایی در کلاس رقص و عشوه ایرانی + عکس

افسانه های عجیب در مورد فیتنس

افسانه های عجیب در مورد فیتنس


افسانه شماره ۱: دراز نشست و تمرینات شکم به کاهش چربی شکم کمک می‌کند

حقیقت: در عین اینکه تمرینات شکم می‌توانند به تقویت عضلات اطراف شکمتان کمک کنند، در از بین بردن چربی‌های شکمتان کاری از پیش نخواهند برد. هنگامی که ورزش می‌کنید، بدن انسان تنها در ناحیه‌ی خاصی چربی از دست نمی‌دهد. چربی سوزی اتفاقی است که در کل بدن روی می‌دهد. برای کاهش چربی شکم، بر روی تمرینات کاردیو بصورت جدی تمرکز کنید، در کنار آن هم یک برنامه‌ی بدنسازی را پیش بگیرید (که قطعاً باید حاوی تمریناتی عمومی همچون دراز نشست باشد). و از همه مهم‌تر، تغذیه‌تان را اصلاح کنید!

۷ افسانه درباره‌ی فیتنس که نباید باور کنید
افسانه شماره ۲: خانم‌ها باید به وزنه‌های سبک بچسبند تا حجم نیاورند

حقیقت: اکثر خانم‌ها در بدنشان به اندازه‌ی کافی تستوسترون ندارند تا عضلاتی همانند آرنولد که خیلی‌ از خانم‌ها از آن بیزارند ساخته شود. در حقیقت، بلند کردن وزنه‌های سنگین، به خانم‌ها کمک می‌کند تا وزن کم کنند، بدنشان شکل بگیرد و اعتماد بنفس پیدا کنند.
افسانه شماره ۳: تعریق، شاخص خوبی برای اندازه‌گیری این است که چقدر جدی تمرین کرده‌اید

حقیقت: اگرچه تی شرتی که پس از یک تمرین سخت خیس عرق شده باعث خواهد شد احساس فوق‌العاده‌ای کسب کنید، اما حقیقتاً هیچ ارتباطی بین اینکه چقدر عرق کرده‌اید و چه مقدار جدی تمرین کرده‌اید وجود ندارد.
افسانه شماره ۴:‌ اگر درد نکشید، چیزی بدست نخواهید آورد

حقیقت: یک تفاوت بزرگ بین درد و سختی کشیدن وجود دارد. در حالی که ممکن است پس از تمرینات خاص شدید، عضلاتتان بصورت جزئی بگیرد، اگر هنگام انجام تمرینات بدنتان درد بگیرد می‌تواند باعث شود آسیب ببینید. درد عضلانی شدید به مدت بیش از یک یا دو روز پس از تمرین، نشان دهنده‌ی آسیبی جدی یا آثار تمرین بیش از اندازه است.
افسانه شماره ۵: حرکات کششی پیش از تمرین به پیشگیری از صدمات کمک خواهد کرد

حقیقت: مطالعات متعددی نشان داده‌اند که حرکات کششی پیش از تمرین در حقیقت از صدمات پیشگیری نمی‌کنند! در حقیقت آن‌هایی که پیش از تمرین حرکات کششی انجام می‌دهند، حتی به نسبت دیگران بیشتر مستعد صدمات احتمالی هستند!

بنظر می‌آید که حرکات کششی پس از تمرین، برای آن‌هایی که می‌خواهند از کوفتگی عضلات خود جلوگیری کنند بهترین گزینه می‌باشد. بجای اینکه قبل از تمرین، حرکات کششی انجام دهید، با کمی پیاده روی تند، بالا پایین پریدن، یا هر کاری که عضلات مورد استفاده در تمرینتان را هدف قرار می‌دهد، بدنتان را گرم کنید.
افسانه شماره ۶: تمرینات کاردیو با شدت کم، چربی‌ها را بهتر می‌سوزاند

حقیقت: شما احتمالاً با برنامه‌های چربی سوز دستگاه‌های تمرینات کاردیوتان (مانند تردمیل یا دوچرخه ثابت) آشنا هستید، اما باید بدانید که حقیقتاً هنگامی که حرف کم کردن وزن است، هیچ پشتوانه ای برای این ایده که تمرینات کاردیو با شدت پایین بهتر از تمرینات کاردیو با شدت زیاد هستند وجود ندارد. متخصص و نویسنده‌ی تمرینات ورزشی و تناسب اندام تام هلند می‌گوید، چربی سوزی همه‌اش در مورد سوزاندن کالری است، پس هرچقدر شما جدی‌تر و سخت تر تمرین کنید، کالری بیشتری هم می سوزانید!
افسانه شماره ۷: استفاده از ماشین‌ها امن‌تر از وزنه‌های آزاد هستند

حقیقت: این افسانه ممکن است شما را بیشتر مستعد آسیب دیدن کند! بسیاری از علاقمندان بدنسازی، بجای اینکه بیاموزند چطور از وزنه‌های آزاد استفاده کنند به ماشین‌ها می چسبند، چرا که اعتقاد دارند استفاده از ماشین‌ها، فرم بدن آن‌ها را در تمرین اصلاح می‌کند و آن‌ها به خود لطمه وارد نمی‌کنند.

اما کماکان ده‌ها راه در استفاده از ماشین‌ها می‌تواند مسبب آسیب رسیدن به عضلات و مفصل‌های شما شود، از تنظیم طول و ارتفاع برای استفاده از وزنه‌هایی که خیلی سنگین هستند گرفته تا استفاده از گروه عضلات اشتباه برای کشیدن یا هل دادن. چه شما از وزنه‌های آزاد استفاده می‌کنید و چه از ماشین‌ها، مطمئن شوید که پیش از شروع تمرین یک مربی متخصص به شما روش صحیح تمرین را نشان دهد.

 

آیا افسانه‌های دیگری هم در باشگاه‌ها به گوشتان خورده است که فکر می‌کنید باید دیگران را از آن مطلع کنید؟




تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ