پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

بوسه های فروشگاهی دختران همجنس باز (عکس) بوسه های فروشگاهی دختران همجنس باز (عکس) ماجرای مرد میلیونری که همسرش او را از خانه بیرون کرد + تصاویر ماجرای مرد میلیونری که همسرش او را از خانه بیرون کرد + تصاویر parsnaz این زنان بخاطر بی شوهری تظاهرات کردند (عکس) قلب دختر بچه ای که 3 بار تعویض شده قلب دختر بچه ای که 3 بار تعویض شده گفتگوی جالب با بادیگارهای آرمین 2AFM و مرتضی پاشایی +عکس گفتگوی جالب با بادیگارهای آرمین 2AFM و مرتضی پاشایی +عکس این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد این خانم با غذا خوردن جلوی وب کم پول می گیرد مشقت های دختر مو قرمز زیبا او را به ملکه زیبایی تبدیل کرد + عکس مشقت های دختر مو قرمز زیبا او را به ملکه زیبایی تبدیل کرد + عکس فقر با دانش آموز وقت شناس چه می کند +عکس فقر با دانش آموز وقت شناس چه می کند +عکس هنرنمایی این دختر دانشجو با کیک! (عکس) هنرنمایی این دختر دانشجو با کیک! (عکس) رفتار جالب متخصص قلب در زمان تاخیر هواپیمای یزد +عکس رفتار جالب متخصص قلب در زمان تاخیر هواپیمای یزد +عکس کودک معلول سرشار از مهر و محبت (عکس) کودک معلول سرشار از مهر و محبت (عکس) هریت لین با قد 182 سانتی متر در 13 سالگی تبدیل به ملکه زیبایی سال شد هریت لین با قد 182 سانتی متر در 13 سالگی تبدیل به ملکه زیبایی سال شد parsnaz این کودک وقتی به آغوش مادرش رفت از کما بیرون آمد +عکس 7 میلیونر شبکه اجتماعی که معروف شدند 7 میلیونر شبکه اجتماعی که معروف شدند شکست عشقی مرد گیلانی را غار نشین کرد + عکس شکست عشقی مرد گیلانی را غار نشین کرد + عکس عکس های کمیاب  نظامیان زن آمریکایی در افغانستان عکس های کمیاب نظامیان زن آمریکایی در افغانستان دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروف شباهت های جالب دو ورزشکار المپیکی با افراد معروف این خانم گدا لباس های شیک می پوشد این خانم گدا لباس های شیک می پوشد ورزش و تناسب اندام این زن در سن 90 سالگی! + عکس ورزش و تناسب اندام این زن در سن 90 سالگی! + عکس

چگونگی دراز نشست صحیح

چگونگی دراز نشست صحیح


داشتن بدنی قوی می‌تواند کیفیت زندگی شما را ارتقا دهد. تمریناتی که قسمت‌های مرکزی بدن شما را تقویت می‌کنند، عضلات شکمتان را سفت، فعالیت‌های فیزیکی روزانه‌تان را راحت، و استقامت، تعادل و استیل بدنتان را بهبود می‌بخشند. دراز نشست هم می‌تواند جزو روال تمرینات روزانه‌ی شما باشد، تمرینی برای تقویت قسمت‌های مرکزی بدن.

راه صحیح تمرین دراز نشست

شما برای انجام این تمرین به تجهیزات گران قیمت احتیاج ندارید، و تقریباً می‌توانید هرجایی آنرا انجام دهید. اما برای اینکه از صدمات احتمالی جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را بدست بیاورید باید فرم مناسبی در این تمرین داشته باشید.

۱. به پشت دراز بکشید، زانوهایتان را خم کنید و کف پاهایتان را روی زمین قرار دهید. روی زمین سفت دراز نکشید، چرا که باعث خواهد شد در پایین کمرتان احساس درد کنید، پس بر روی یک زیر انداز نرم و یا بر روی فرش دراز بکشید. بعلاوه می‌توانید روی یک جیم بال یا توپ بدنسازی هم دراز بکشید و با کمک آن دراز نشست بروید تا از ستون فقراتتان هم حمایت شود.

۲. دست‌هایتان را بصورت ضربدری بر روی سینه‌تان بگذارید، دست چپ بر روی شانه‌ی راست و دست راست بر روی شانه‌ی چپ. حتی می‌توانید دستانتان را پشت گوشتان نگاه دارید. اما یادتان باشد که دستان خود را پشت سرتان قلاب نکنید، چرا که به گردنتان فشار خواهد آورد.

۳. شکم خود را منقبض کنید و تصور کنید که می‌خواهید ناف خود را به سمت ستون فقراتتان بکشید، بنابراین هیچ قوسی در کمر و هیچ فضای خالی بین گودی کمرتان و زمین نباید وجود داشته باشد.

۴. سر، شانه و قفسه‌ی سینه‌تان را به بالا و به سمت زانوهایتان بلند کنید تا فقط باسن و کف پاهایتان بر روی زمین باقی بماند. هنگامی که بالا می‌آیید، با استفاده از قدرت شکمتان هوای داخل بدن خود را بیرون دهید. گردن خود را کشیده نگاه دارید و به سقف نگاه کنید. از چسباندن چانه‌تان به قفسه سینه‌تان بپرهیزید، تصور کنید که یک پرتغال بین چانه و قفسه سینه‌ی شما وجود دارد! برای به حرکت در آوردن بدنتان از حرکات سریع استفاده نکنید، باید به آرامی و تحت کنترل بدنتان را تکان دهید.

۵. هر بار که دوباره پایین می‌آیید تا بدنتان را به کف بچسبانید، تنفس کنید. شکمتان را منقبض نگاه دارید و بلافاصله دوباره به سمت زانوهایتان بلند شوید.




تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ