قفل کردن دوچرخه به وسیله کلاه +عکس قفل کردن دوچرخه به وسیله کلاه +عکس ازدواج های کوتاه مدت افراد مشهور هالیوود + عکس ازدواج های کوتاه مدت افراد مشهور هالیوود + عکس سوپر استارهای مشهور و بیمه اعضای بدن میلیون دلاری سوپر استارهای مشهور و بیمه اعضای بدن میلیون دلاری این زن دیوانه رکورد دار فرو کردن سوزن در بدنش شد این زن دیوانه رکورد دار فرو کردن سوزن در بدنش شد زنی برای رسیدن به آرزویش شغل پردرآمدش را رها کرد زنی برای رسیدن به آرزویش شغل پردرآمدش را رها کرد تصاویر جنجالی و دیدنی مردی با 39 همسر 94 فرزند تصاویر جنجالی و دیدنی مردی با 39 همسر 94 فرزند این مرد با بوسیدن در دنیا مشهور شد (بوسه زندگی) +عکس این مرد با بوسیدن در دنیا مشهور شد (بوسه زندگی) +عکس چه موجودی است این انسان؟ (عکس) چه موجودی است این انسان؟ (عکس) عکس بوسه بر آب شاهکار عکاس انگلیسی عکس بوسه بر آب شاهکار عکاس انگلیسی ساختمانی که با نقاشی های عجیب معروف شد (عکس) ساختمانی که با نقاشی های عجیب معروف شد (عکس) زمانی که سگ خانگی محبوب تر از فرزندان می شود + عکس زمانی که سگ خانگی محبوب تر از فرزندان می شود + عکس سوپر استارها و کمد لباس شخصی شان +عکس سوپر استارها و کمد لباس شخصی شان +عکس عکس العمل عجیب و مرگبار یک دختر در مقابل سرما + عکس عکس العمل عجیب و مرگبار یک دختر در مقابل سرما + عکس آخرین خبرها از سوپر استارهای هالیوودی +عکس آخرین خبرها از سوپر استارهای هالیوودی +عکس انتصاب وزیر زاد و ولد! انتصاب وزیر زاد و ولد! نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستند نوادگان ستاره های هنر در حال چه کاری هستند پدر و مادر تقلبی در چین + عکس پدر و مادر تقلبی در چین + عکس ناتالیا زنی که عاشق ایران شده است + تصویر ناتالیا زنی که عاشق ایران شده است + تصویر عکس های دختران زیبای نروژی در خدمت سربازی اجباری عکس های دختران زیبای نروژی در خدمت سربازی اجباری دختر شایسته جهان در سال 2014 +عکس دختر شایسته جهان در سال 2014 +عکس

خاصیت های ناشناخته سیب

مجموعه : رژیم و تغذیه

خاصیت های ناشناخته سیب

طبـق تحقیقات محقــقان، فقط به خاطر ویتامین C نیست
که باید روزی یک عدد سیـب بـخوریم. دانشمنـدان خـواص
ضـد سـرطانی مـواد شیمـیایی مختـلف موجـود در مـغـز و
پـوست سیـب را بـررسی کـردند. و دریافته اند که این مواد
شیمیایی تاثیراتی بسیار بالاتر از فقط ویتامین C دارد. این
مواد شیمیایی، فلاوانوئید و پـلی فنول میباشد و تحقیقی
که در مجله طبیعت منتشر شده است، خواص آنتی اکسیدانه آن را بررسی می کند.

آنتی اکسیدان ها با از بین بردن مولکول هایی که مسئول تخریب سلولها هستند و منجر به سرطان می شوند، از این بیماری جلوگیری به عمل می آورد. محققان دانشگاه کورنل در نیویورک، دریافته اند که خوردن 100 گرم سیب در روز، خواص آنتی اکسیدانه ای برای بدن تامین می کند که معادل له خوردن 1500 میلیگرم ویتامین C می باشد.

پروفسور کونگ یونگ لی، یکی از محققان این تحقیق، می گوید، "برخی از مواد شیمیایی ضد آلرژی نیز به حساب می آیند، برخی هم ضد سرطان، ضد التهاب، و ضد ویروسی هستند. الان دیگر به اندازه کافی سند و مدرک وجود دارد که با قطعیت بگوییم با خوردن یک عدد سیب در روز دیگر نیازی نیست نزد دکتر بروید."

برای آزمایش خواص ضد سرطانی موجود در سیب، محققان از سلول های سرطانی روده که در آزمایشگاه رشد کرده بود،، استفاده کردند.

آنها دریافتند که 50 میلیگرم از این مواد شیمیایی، که از پوست سیب گرفته شده است، تولید و تکثیر این سلول های سرطانی را تا %43 کاهش داده است. عصاره گرفته شده از مغر این میوه، تا %29 از رشد سلول های سرطانی جلوگیری کرده است. یکی از تاثیرات مشخص تر آن زمانی است کشف شد که برخی از این مواد شیمیایی را بر روی سلول های سرطانی کبد امتحان کردند. سخنگوی انجمن تحقیقات مربوط به سرطان می گوید، "این تحقیق نشان می دهد که سیب تازه تاثیر آنتی اکسیدانه ای بالاتر از محتوی ویتامین C موجود در آن دارد. مکانیسم خواص حفاظتی میوه ها و سبزیجات هنوز مشخص نشده است و همچنین هنوز قطعاً ثابت نشده که سیب از میوه ها و سبزیجات دیگر پرفایده تر است." او توصیه می کند که افراد باید رژیم غذایی متعادلی داشته باشند که دز آن به میزان کافی از سبزیجات و میوه جات استفاده کنند.

فواید سیب:

1.  افرادیکه از نقرس و رماتیسم رنج می برند، باید به طور مرتب سیب بخورند چون به درمان بیماری آنها کمک می کند.

2. خوردن دو عدد سیب در روز سطح کلسترول خونتان را تا %10 کاهش می دهد.

3. نوشیدن آب سیب، سه بار در روز، از ایجاد ویروس د ر بدن جلوگیری می کند.

4. یکی دیگر از فواید سیب برای افرادی است که مشکل معده دارند. اگر دچار مشکلات گوارشی هستید، قبل از غذا حتماً سیب بخورید.

5. سیب رنده شده مخلوط با ماست برای از بین اسهال مفید است.

نکات:

1. هیچگاه سیبی را که در جای خنک نگهداری نشده است را خریداری نکنید چون این میوه طی چند رو بیش از حد رسیده خواهد شد.

2. سیب باید سفت باشد. اگر با فشار دادن انگشت روی آن تورفتگی ایجاد شود، از خرید آن خودداری کنید.

3. سیب را در یخچال نگهداری کنید. درغیر اینصورت خیلی زود خراب خواهد شد.

4. برای جلوگیری از قهوه ای شدن سیب، روی قسمت های بریده شده آن کمی آبلیمو بمالید.

5. محققان کانادایی که روی 8 نوع مختلف سیب تحقیق میکردند، دریافته اند که نوع قدیمی سیب، که همان سیب قرمز است، حاوی مقدار بیشتر آنتی اکسیدان در پوست و مغز خود می باشد.