پارس ناز پورتال

نظر خواننده معروف در مورد موزیک ویدیو های غیر اخلاقی

نظر خواننده معروف در مورد موزیک ویدیو های غیر اخلاقی
"آنی لنوکس" خواننده معروف موسیقی پاپ که در دهه هشتاد میلادی با گروه یوریتمیکس به شهرت رسید با تیره خوانده برخی از موزیک ویدیو های سالهای اخیر جنجال جدیدی را در خصوص موزیک ویدیوها به پا کرد.


این خواننده مشهور در گفتگو با شبکه ۵ رادیو BBC گفت: من کاملا خواهان آزادی بیان هستم. اما این موزیک ویدیو ها چیزی فراتر از آزادی بیان است و به وضوح نمونه ای از فیلم های غیر اخلافی و حتی پورنوگرافی به حساب می آید.

"آنی لنوکس" در ادمه به این شبکه گفت: چطور می توانید کودکان تان را از دیدن این ویدئوها بازدارید؟ شما حتما نمی خواهید دختر 7 ساله‌ تان برقصد و … را بلرزاند.

مایلی سایرس در میانه اجرای موزیک ویدیو ، لباس های اصلی خود را از تنش در آورد و با یک بیکینی به رنگ پوست روی صحنه به رقصیدن و آواز خواندن ادامه داد و سپس در مقابل "رابین تیک" خواننده مردی که اشاره‌های آشکار جنسی داشت با رقصهای … به برنامه ادامه داد. منتقدان پوشش و حرکات او را "زننده" خواندند.


این اقدامات در بسیاری از موزیک ویدیو های جدید به وضوح دیده میشود در حالیکه عده ای از خوانندگان از جمله شیند اوکانر از رقص تحریک آمیز "مایلی سایرس" با رابین تیک در مراسم اهدای جوایز MTV که در ماه گذشته برگزار شد واکنش منفی نشان دادند.

همچنین خواننده های دیگری همچون بریتنی اسپیرز، ریحانا و لیدی گاگا از دیگر ستارگان موسیقی پاپ هستند که برخی از ویدئوها و اجراهای زنده آنها با واکنش منفی رو به رو شده است."آنی" در ادامه افزود گفت: فکر نمیکنم پدر و مادری در این کشور باشد که صادقانه مخالفتی نداشته باشند که پسر یا دخترشان این ویدئوها را ببینند.ناگفته نماند همانند گفته های این خواننده زن برمی آید تمام این حرکات غیراخلاقی در زیر کلاه گشادی به نام آزادی بیان توجیه می شود.