پارس ناز پورتال

چرا بعضی مردها زود رابطه جنسی می خواهند؟

چرا بعضی مردها زود رابطه جنسی می خواهند؟

این اتفاق می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

اگر مردی خیلی زود در رابطه درخواست رابطه‌جنسی کند، به آسایش و راحتی شما فکر نمی‌کند.

اول اینکه، اگر مردی خیلی زود بعد از شروع رابطه تقاضای رابطه‌جنسی کرد، مشخص است که فقط به برآورده شدن نیاز و لذت خودش فکر می‌کند و به فکر احساسات و راحتی شما نیست.

طرف هزینه‌ بسیار کمی برای رابطه کرده است و هنوز متعهد نشده است. اگر اینطور است، برای اینکه بعد از برقراری نزدیکی جنسی با شما بخواهد به راحتی از رابطه بیرون بیاید هیچ مشکلی نخواهد داشت و خیلی راحت به سراغ نفر بعدی می‌رود (البته باید بگویم که در این موارد تقصیر از خانم‌ها هم هست).

مردها به زنانی که زود نرم می‌شوند احترام نمی‌گذارند

دوم اینکه، بیشتر مردها واقعاً به زنانی که خیلی زود نرم می‌شوند، حتی اگر خودشان شروع‌کننده رابطه‌جنسی باشند، احترام نمی‌گذارند.

متاسفانه این درمورد خیلی از مردها صدق می‌کند. اما هیچ مردی حق قضاوت کردن شما را ندارد.

اگر حس دختر درمورد رابطه‌جنسی اینطور باشد، باید مطمئن شود که با مردی است که همین درک را دارد.

فقط مردی که آنقدر برای زنی احترام قائل باشد که امیال جسمانی‌اش را نادیده بگیرد و بگذارد همه چیز به آرامی پیش برود است که ارزش نگه داشتن دارد. چنین مردی به این ضرب‌المثل قدیمی اعتقاد دارد که، «نابرده رنج، گنج میسر نمی‌شود». نادیده گرفتن رابطه‌جنسی به معنی قربانی کردن امیال برای احترام گذاشتن به شما و محترمانه رفتار کردن با جسمتان است. یک مرد محترم مثل این، در مقابل به دنبال زنی شبیه به خود است؛ کسی که به او و خودش احترام بگذارد.
برای اینکه منظورم را بهتر متوجه شوید، اجازه بدهید بخشی از کتاب «عشق و پاکی» اثر الیزابت الیوت را برایتان عنوان کنم.

«وقتی می‌گوید نه، آرامشی در او ایجاد می‌شود… چون او را سرشار از رمز و راز می‌داند ورمز و راز همان اعجاب و لذت است. من به خانم‌ها می‌گویم، فاصله‌تان را حفظ کنید. ناهنجاری اصلی طبیعت انسان را بشناسید، ما برای چیزهایی ارزش قائل هستیم که نمی‌توانیم به دست بیاوریم. چیزهایی که برای به دست آوردنشان تلاشی نکرده باشیم را نادیده می‌گیریم. دوچرخه‌ای که برای کریسمس به ما هدیه داده شده با دوچرخه‌ای که با پول دو تا سه سال کار پخش روزنامه‌ها در خانه مردم به دست آورده‌ایم، خیلی برایمان فرق دارد.

… اگر خسته‌کننده شدن رابطه‌جنسی یک دلیل داشته باشد، آن دلیل، پیش پا افتاده شدن رابطه جنسی است. هر جایی در دسترس است، همه جا هست، برای هر کسی که دنبال آن باشد. هیچ لذتی برای شب عروسی نگه داشته نمی‌شود.» (صحفه ۶-۱۴۵)

با آتش بازی می‌کنید

من فکر می‌کنم این یکی از دلایلی است که خداوند می‌گوید تا قبل از ازدواج وارد رابطه‌جنسی نشوید — همیشه احتمال کنار گذاشته شدن و صدمه دیدن دارید. و مهم نیست که حرف خدا را قبول داشته باشید یا نه، این واقعیت است. شما با آتش بازی می‌کنید، و بخاطر آن می‌سوزید. چه با بیماری باشد، چه فقدان دردناک از دست رفتن ارزش و احترامتان، با خراب کردن اعتبارتان یا درد زیاد خراب شدن رابطه‌تان — شکل آن هر چه که باشد، به شما آسیب می‌زند.

اگر مردی نمی‌تواند متعهد شود، نباید صمیمی شود

اگر مردی شرافت لازم برای متعهد شدن به شما را ندارد، نباید ارزش صمیمی شدن با شما را داشته باشد — ارزشی که توسط خدا ایجاد شده تا در محدوده ازدواج از آن لذت برده شود. خداوند ما را دوست دارد و بهترین‌ها را برای ما می‌خواهد و به همین دلیل رابطه‌جنسی و صمیمیت را تجربه‌ای درون ازدواج که رابطه‌ای متعهد است برای ما به وجود آورده است.

بنابراین، به جای اینکه وقتتان را تلف کنید و قربانی دلشکستگی‌های بیشتر شوید، بایستید و کار درست را انجام دهید. به خودتان و بدنتان احترام بگذارید. استانداردهای محکمی برای خودتان تعیین کنید و طوری برخورد کنید که دیگران هم طبق آن با شما رفتار کنند. و مهمتر اینکه، تا موقع ازدواج صبر کنید و خودتان را فقط در اختیار همسرتان قرار دهید.